I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Mainstar - It's all about you

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-01-29 12:39

[Audio] Mainstar - It's all about you

Släppte en ny låt igår, lite ny stil på skiten så tell me what u think!

Mix: M'S
Vocals: M'S
Beat: Koncept Beatz

One Love

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-29 13:55
Du har fått en sjukt bra kontroll överr din röst, du låter säker, vilket gör det roligt att lyssna på..

Har alltid tyckt att du haft likheter med Drake (På gott och ont), och denna låt sätter ju spikan i kisten gällande det statementet. Grymt bra faktiskt!

Sen texten är som alltid genialisk..

Du är en YF Lyric Group boi man!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-29 14:14
Tack så jätte mycket! Det värmer så otroligt mycket..

Och att jag har likheter med Drake tar jag nog bara som positivt, haha :D

Tack ännu en gång.

YF fo' life homi!

2011-01-29 14:27
Grymt bra låt, diggar den stilen du kör!
& din engelska har förbättrats!
Fortsätt såhär homie!

/T
Det finns så många rappare, men ingen som mig !

2011-01-29 14:38
Tycker du har utvecklats som fan. Och det är kul att höra! Det enda jag skulle vilja säga är att fortsätt öva på ditt uttal. Det har blivit bättre men kan bli ännu bättre! Men big ups!
Facit crew!

2011-01-29 14:45
Trigo; Tackar homi, appreciate it :D

Eliaason; Ait tack så mycket! Absolut , jag tränar hela tiden och det är skönt att känna att man utvecklas iallafall :)

KEEP 'EM COMING!

Peace

2011-01-29 15:02
tung
Detta är min forumsignatur

2011-01-29 15:18
Man tackar så mycket :D

2011-01-29 21:13
måste hålla med Bruzell om att du har likheter till Drake, mest för beatval o flowvalet. som sagt, se de positivt! :)
din engelska bättras ständigt, keep trainin! :D

låten i sin helhet är rätt soft, inte min stil som vanligt, men du gör din grej!

keep it up! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2011-01-30 00:54
Äntligen back on track!
Diggar den här sjukt mycket faktiskt, det mesta du gjort har varit jävligt fett!
Diggar din röst som fan och som Bruzz sa, du låter mer säker!
Fortsätt spotta mannen o kriga!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91

2011-01-30 13:14
Dizzy; tack så mycket :D ye ima Keep doin that!

Ajdin; fan vad härligt att höra, uppskattas!

Tack för ni tagit er tid:)

Håll utkik efter nästa track då jag teamar upp med en RnB sångare från USA.

YF fo life-

2011-01-30 15:06
UPPUPPUPP

2011-01-31 19:29
Uppar såklart Dogges sjukt sköna låt, den blir bättre o bättre för varje gång!

Vi i YF Lyric Group vill också tillägga att vi kan stå för både mix & master, låtskrivning & Stämmor/Backgroundsinging! Allt detta för BARA 250 Kr! Släng iväg ett mail till; [email protected] för mer info!

YF $ - Fo Life -