www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Riktigt fett dock kunde reffen varit bättre men absolut inget jag klagar på! Tung video också, fast det verkar inte som en "hög-budget video" men tung :) /Hutt1
http://www.myspace.com/Hutt1productions Gratis beats!
Tack! nee det är ju en vanlig street video! kanske skulle döpt den till de istället hehe!
låten va fet ! :P men du skulle skippat "sången" i refrängen ! :P annars helt OK
nice, som nämnt innan kanske borde varit lite mer genomtänk reff men never the less bra gjort. Peys!
Om man begränsar sig kan man aldrig utvecklas! www.hussni.se
kul att ni lyssnar!!
tycker reffen var bra faktiskt, fattades bara lite power i den :) well done maestro !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett nice, big up
www.myspace.com/mcrish
tack :)
Riktigt schysst flyt, lite klen men ändå tung reff!kumlin
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
beatet är blytungt ,rappen är sylvass ,reffen är skön ,videon var helt okej! Big up mannen!
Kul som fan att det uppskattas! För er som diggar så kommer de komma mycke musik under 2011! feta släpp lite här o var! håll koll
diggar låten men en fetare reff hade varit nice dessutom liter Stor stuk över reffen "snubbar kommer fram till mig på stan o säger shoo" & Stor säger "Alla grabbar säger shoo"
tack man! ah kanske låter lik men hade ingen tanke på STOR när ja skrev denna och dessutom kom ( STOR - Shoo ) ut ganska långt efter jag släppte VAD TROR DU. släppte låten långt innan denna musikvideo! den har luggit på min myspace och sen la ja upp den på whoa även ! kom ej ihåg när.. TACK till alla änn en gång!
Riktigt tung! keep it up!
hata mig inte bara för att jag duschar naken
tnx dudes!!
Moderator
2011-01-25 19:13
Tycker detta va fett =) Verserna är feta, gillar tänket bakom reffen men de saknas något i den känns det som. Men i helhet är detta en riktigt fet låt du kan va stolt över!
//TW
det uppskattas med alla kommentarer!
18 kommentarer o hälfen e mina !? hahah
Fett, verserna är riktigt feta, reffen var rätt tom, skulle vilja haft mer attityd i den då hade den blivit så mycket bättre. Videon är helt aight för att vara en street video. Allt som allt så var låten grym. pz / Rob
tackar tackar:)! up!
KOM IGEN WHOA!!!!!!!!
Låt: Tungt!Video: Helt ok!Keep it up man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DU har en ganska skön röst, bra flow, men alldeles för simpla texter. Videon var okej, räcker gott och väl.
verserna är feta, men reffen kändes lite som ett tappert försök att låta som sircuz? fet låt i överlag, o videon va dope för att va street;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Riktigt fett asså :)
Keep talking bitch, u just making me famous!
tack som fan ! kul med komentarer :) Dizzy Låta som sircuz? haha :P njaa
du e duktig på rap! bigup. refrengen va ingenting ja hurrade för.kändes inte genomarbetad alls. men rappa kan du. fortsätt leverera. 1 kärlek.
Tnx män!
Tony Rissla is on fire :) enda som hade varit fränare var om det var fler folk i videon.
facebook.com/idiomatisk - fan page