[Audio] Vigg-E - Samma sak idag
Ny låt lyssna gärna och tryck tummen upp! Sprid vidare och visa kärlek.. Ju mer lyssnare man får ju mer motivation får man. Droppa gärna en kommentar! Text:Vers: jag kollar tillbaka men inte ett skit jag ser det jag bygger upp fortsätter falla ner alltid varit så så man börjar bli van jag stor nu men önskar fortfarande jag var ett barn man behövde aldrig tänka inga problem nu sätter sig problemen på mig mayn som fuckin eksem livet är en gåva så ta vara på det du har känner du som jag känner vi samma varje dag du vet jag kände det va dags för en förändring men tillbaka utav det va tror du jag fick ingenting nu är det slut jag pallar fan inte mer ey tittar upp mot Himlen men o ner faller regn när finner jag min lycka och inte min otur skiter fan i allt dem säger nu jag finner fan ingen mer tid och förklara du vet jag försöker bara va den bästa jag kan vara reff: det som var då, det är fortfarande idag det jag såg då, ser jag än i dag det jag hörde då, hör jag än idag samma jävla prat om alltid ska bli bra vers: vill bara bort försvinna till en helt annan plats var man nu finner lyckan så är det någonstans skenet bedrar ensam i mörkret står jag kvar jakten efter lyckan försvann redan som ett barn allting började bra men förändrades ganska snabbt minnena förlorade så kvar finns inget alls ensam o lämnad och nu söker jag ba efter sanningen frågor efter frågor men svaren ger ingenting nu skiter jag i vilket och drar min egen slutsats varför gå rundor tro allting kommer bli bra det funkar inte så och kommer aldrig göra kommer alltid någon i vägen och börjar förstöra det du byggt upp och det du lever för det du skyddar med hela ditt liv det du dör för den lilla saken som betyder allt för dig som betyder allt för mig så ba säg
www.youtube.com/viggemusic