I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rosa Brillor (Entertainment & T.H.) - True brat (Video)

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2011-01-19 08:55

[Video] Rosa Brillor (Entertainment & T.H.) - True brat (Video)

Mja, när vi reccade den här låten så flummade vi oss väldigt mycket. Som vi alltid gör när vi spelar in och skriver. Så när vi väl reccade så filmade vi lite bakom micken för skojs skull. Detta är verkligen ingenting seriöst, då det är filmat med en mobiltelefon, och ytterst oseriöst. Jag lekte lite i Vegas idag, och försökte förstå mig på programmet. Då letandes bland video filer att trixa med, hittade jag dessa. Och tänkte att jag kunde pröva mig på att läpp-synca låten med videon. Om det vart bra eller inte har jag INGEN aning om då jag suger kuk på sånt här. Men med lite träning så tror jag det blir bra. Första försöket någonsin med någonting över huvudtaget som har med rörliga bilder att göra, så kritisera inte alltför hårt! :( Haha. Jag hoppas ni ser lite ironi i det hela och blir någorlunda underhållen när vi två småpojkar stojjar. Peace!

Beat: Marc Swing - Dark Rose. (Freebeat, ofc)
Vers 1: T.H
Refräng: Entertainment
Vers 2: Entertainment
Mix: Jag, bräh!

Wurrup?