Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tråkigt att man inte hör så mycket från dig nu för tiden. Lyssnar mycket på Vandrar i Cement och Vill ha dig tillbaka. Riktigt bra. OT: Gillar låten starkt, du har skönt flow, bra röst och soft text. Droppa oftare!
tackar o bockar sexpack!
Vice Versa!
sjukt bra, tycker du är den skönaste svenska rapparen att lyssna på! Bra texter asnice flow osv:) //Alex Soul
http://alexsoul.com
soft låt, som sagt så droppar du för sällan idag! keep em comin out! Crickos mix är top notch som vanligt, hur blir de mixingen på min låt mannen? :O //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Galet skön låt, gillade beatet som fan faktiskt :D bra flow, just need to love your voice! texten är skön. fortsätt droppa mannen! /Liri
Producent
2011-01-17 09:29
Tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack allihopa fortsätt i den här takten ! värmer verkligen att höra....
Vice Versa!
Moderator
2011-01-17 13:28
Tycker det lät bra, diggar din musik som vanligt!
time isn't wasted when you're getting wasted .
tackar ramuz vet att du följt mig här på whoa kul att höra! mera sånt
Vice Versa!
Jag får tillägga att jag tycker att det här är det bästa du gjort! Och mer kommer :)
yeah lita på det !:) jobbar nu med musik varje dag ... håll ögonen öppna
Vice Versa!
Damn grymt.Alltid lika fun att höra nåt nytt med dig
uppa lite
tackar tackar!!
Vice Versa!
NICE =)
Håller hög standard som vanligt, riktigt bra!
Gott! Hade extremt höga förväntningar när jag såg att du hade droppat en låt, du gjorde mig verkligen inte besviken. Allt var riktigt najs gjort! Mer sådant här. tummar upp! /Gurk
tackar grabbar !! ritkigt stort tack värmer inombords
Vice Versa!
Säger som Gurkish P21 Fett bra att den går att tanka kommer dunka den ett tag nu! Finns det något ställe att tanka låtar som är lite äldre? Formaterade om datorn och alla låtar med dig försvann :(
tackar tackar !! :)
Vice Versa!
kul att höra otis ! mera nu !
Vice Versa!
Sköön Reff + Vers
uppp
bug och bock!
Vice Versa!
uppp
inget mer att säga whoa ?
Vice Versa!
Fail att ta detta beat , då jag personligen tkr denna är sämre än orginalet. annars tkr jag flowet som sagt är ganska bra =).. Big up !
okej alla kan inte tycka om tack för din tid!
Vice Versa!
uppp
skön låt fan :)
Dahl, bah gör mitt bästa.
sista uppp
Lyssnade inte ens först. Trodde du va han här först. http://www.youtube.com/watch?v=2ulr3jTgXCk Han heter ju också xl så.. haha. Men däremot detta var bra.
I always tell the truth, even when I lie
Sorry för dubbelpost ska bara länka ordentligt.
I always tell the truth, even when I lie
hahahaha! vad är detta? den som legenden postade. herregud.... den andra låten var ganska soft dock. för alla dom.
grabbar grabbar detta är en annan XL (XLARGE) den andra heter X.L en punkt emellan
Vice Versa!
uppppppppp
uppppppppppppppppppppppppppp
Tyckte den va bättre än orginalet faktiskt, Riktigt bra ! yalla
My doctor think my eyes are bleeding
ritktigt kul o höra!:):)
Vice Versa!
mera gott folk!!
Vice Versa!
Roligt, den där länken legenden länka låter som honom. OFFTOPIC! iaf, aaaasfet låt flowet var astungt, beatet kunde ha bytts ut mot nånting fetare! Men du göre gryyyyymt!
Damn man du är riktigt duktig, diggar! Är inte inne här så ofta, skulle man kunna få en DL link i mailen? Går inte att tanka nu och kmr förmodligen glömma bort denna då jag sällan är inne :P pz!
Borgan ..