Jag tycker introt var störtskönt! Håller med, tycker vi kan låta vargarna få vara ifred & leva. Det är fina djur. Älskade bilden de publicerade i aftonbladet där de posserade med en död jägare! Budskapet i låten är tvärfett! Bra text & du förmedlar den grymt bra, så fet attityd! Refrängen höjjer låten, du har alltid sån jävla power i dina refränger. Upp för denna!Vargen ylar i nattens skog, han vill men kan inte sova. Hungern river hans vargabuk,och det är kallt i hans stova. Du varg,du varg,kom inte hit,ungen min får du aldrig. Vargen ylar i nattens skog,ylar av hunger och klagan.Men jag ska ge'n en grisasvans,sånt passar i vargamagar. Du varg,du varg,kom inte hit, ungen min får du aldrig. Vargen ylar i nattens skog,och hittar sig inget byte.Men jag ska ge'n en tuppakam,att stoppa ner i sitt knyte. Du varg,du varg,kom inte hit,ungen min får du aldrig. Sov, mitt barn,i bädden hos mor,låt vargen yla i natten.Men jag ska ge'n en hönsaskank,om ingen annan har tatt'en. Du varg,du varg,kom inte hit, ungen min får du aldrig. Av: Astrid Lindgren