I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] lillen ft Henke - Kräver en förklaring [YOUTUBE]

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-01-16 18:28

[Audio] lillen ft Henke - Kräver en förklaring [YOUTUBE]

TJO

Vers1 lillen
Reff Henke
Vers2 lillen

Mix står David landolf för!

För mp3!

http://www.speedyshare.com/files/26295692/lillen_ft._Henke_-_Kr_ver_en_f_r_ndring.mp3

Kommentera nu då whoa :)

lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-17 11:03
UPP NU WHOA?!
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-17 19:42
upp.. Inte en enda kommentar? kan inte nån åtminstone säga att den suger? Where are ya haters? :)
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-18 00:00
Tizm; Äntligen! Tack man :)
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-18 21:02
sista uppen nu
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-19 11:24
palla säga att de bara suger ge han kritik istälellet på vad han kan göra bättre vafan,...

fortsätt träna på, å kicka och fin slipa text n shit .. diggade har ngn en tampong för den här fittan blöder

2011-01-19 16:35
Samy05: Ja kul att du är så mogen Samy är inte du typ 22 eller nått?

Manley: Tack, det kanske inte riktigt är Whoa.nu material, men hoppas nån diggar iaf :)
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-19 18:55
Shosan Jocke!

Vill bara säga att mixningen var tung! ;)

Skämt o sido.. Som Jag sagt tidigare så finns det en hel del att jobba på. Lite flowmissar här och där. Man blir inte helt övertygad av din text alla gånger. Detta kan ha att göra med att du inte har fått in den riktiga attityden i ditt flow. Hiphop är en sådan typ av musik där attityd är en av nycklarna till att lyckas. Det jag vill berömma mest är din inställning till att vilja lyckas och ser man på tidigare låtar tycker jag att du utvecklats.
Henke är dunderbra på sången den sitter fint och jag behöver igentligen inte tillägga något om det.
Något du ska tänka på är att vägen är lång till att lyckas och det är viktigt att du är envis och satsar hårt. Hämta inspiration, försök att hitta din stil och till slut öva öva öva!

Synd att whoa är som det är och att folk inte tar sig tid att kommentera. Vet själv hur segt det är att vilja lyckas men inte få någon feedback över huvud taget.

Mvh

/David Landolf

2011-01-20 14:56
Tack David, du vet att de värmer!

Jo tyvär är ju folk på whoa som dem är
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-20 15:16
upp.. Inte en enda kommentar? kan inte nån åtminstone säga att den suger? Where are ya haters? :)

du bad om det så kalla ingen omogen.

Till låten, låter lite osäker och försök rappa lite renare :) Mixen hör jag inget på för sitter på laptop, men reffen var lite go så :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-20 18:32
Ekman: Jo jag vet, låter rätt osäker! Hur menar du renare?
Thanks!
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2011-01-20 18:40
Behövs lite mer träning innan inspelning, då får du bort "osäkerheten". Men kan inte säga att det var dåligt, men inte speciellt bra heller. Fortsätt släpp låtar och träna, det är de enda sättet att bli bättre på!

Kumlin
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Moderator

2011-01-20 19:25
Tråd rensad!
Skärp er, ni fattar väl att han var sarkastisk när han skrev "kan inte nån åtminstone säga att den suger?".

Till låten, det behövs tränas på det mesta, flow, säkerhet, text osv.
Sånt kommer med tiden, fortsätt bara att skriva texter efter texter och spela in, efter ett tag sitter det =).

För övrigt så är lite väl många inlägg i tråden skrivna av dig själv, en låsning av tråden är inte jätte långt borta.
//TW

2011-01-21 00:31
som folök har sagt skriv texter o texter så kommer det lossna .. tkr ananrs för övrigt det låter helt okej nån flow miss då och då .. men ändå helt okej :D

mixningen var skön också

keeeeeeeeep it up
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2011-01-21 17:30
Detta var inte lillen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-24 01:40
Tack! Mer :)?
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!