[Audio] Hemp - Fighting For It
Ny låt, inte släppt nåt på ett tag.
http://www.speedyshare.com/files/26283608/Hemp_-_Fighting_For_It.mp3
LYRICS: Står här, försöker se ljuset i tunneln// Fattar ingenting och spottar snusen ur munnen// Verkar chillad, men jag ljuger om lugnet// Vill inte va den personen idag// Knäcker en, dränker min ångest// Ingenting ska få sänka denna borgen// Visar mig stark, stänger ut sorgen// Mycket som krävs innan jag smäller bomben// Jag har lärt mig att stå ut med tiden// Vet inte vad man ska få ut av livet// Vill lära mig kunna gå utan tvivel// Undrar hur jag skulle må utan skiten// (Saknar stunder) Då det bara var jag// Saknar, saknar att kunna bara va// Levde som en kung, har inget kvar// Men det är bra, för det var inte jag//
But now I'm happy, the old me is gone// The old me, I told me it's wrong// Now I'm fighting for it, just to make peace// The road I'm walking now, is gonna stay clean// x2
Känns som det gamla är stulet, försvunnet// Slipper äntligen gruset i munnen// Fan vad skönt det är att slippa det// (Skulle gärna vilja ha skippat det)// Nu kan jag klättra uppåt, inte titta ner// Och inte rulla ner som kulan i ett flipperspel// Men det var mina misstag som fick mig hel// Utsidan visa upp, men det gick väl ner// The old me's gone, and I don't miss it// Fuck, I just needed somebody to listen// To what I had to say// And I needed to know, what I had to do// För att ändra mitt liv, för att känna en frid// För att hitta nån som jag kan fästa mig vid// Det kan jag lova, det kan lillfingret dra// Och den gamla jag, ja han finns inte kvar//
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|