[Audio] Paradigmen - Knegarn Tjena tjena!Ny låt, den här gången på Make her say Instrumental.Släng gärna lite kritik i den smarta kommentarsfunktionen nedan, på så sätt kan ni få utlopp för era känslor samtidigt som jag kan bli bättre. Med andra ord lyssna inte bara och dra, då kan ni lika gärna skita i att lyssna över huvud taget.Download: Klicka härLyrik: Ref: Jag knegar hårt Jag knegar hårt Dom säger jag kan få vad jag vill Om jag lägger manken till Om jag bara knegar hårt Och tar i Men jag pallar inte göra massa läxor mannenOch jag pallar inte sitta där i bänken mannenOch mens lärarn skriker sitter jag och tänker mannenDet här är alldeles för alldeles för enkelt mannenSvårt och fatta varför jag förväntas knega febriltJag börjar lacka när dom snackar om sega stilEkvationer matte fuckit jag vill leva mitt livStegar förbi, genom dörren så e jag friNi tjatar närvaro studier och CSNOch redan nu så känns det som jag nästan knegar jämt Och till vilken lön? Tusenfemtio sketna spännI månaden, fuckit jag vill redan hem Ref.Efter skolan skall jag tydligen försöka söka jobbMen lilla Reinfeldt nu får du nog ta och tänka omHur ska jag nu någonsin förväntas klara detUtan något uns av arbetslivserfarenhetJag är varken efterbliven eller lat och fetMen utan jobb så blir min huvudkudde gatustenKänns ju tryggt att veta att vi har ett skyddssytem Som skyddar er, från att bli som jag, ni vetArbetsförmedlingen skall hjälpa migMen Arbetsförnedringen dom stjälper migSå jag arbetar svart utan nån sjukförsäkningOm jag skadar mig får det gå för husets räkningRef.Sextifem bast och livet bara flyger förbiNu är jag pensionär och jag kan bara njuta min tidKnegat färdigt överallt har bara flutit med stilKommer hem på mina läppar är ett gjutet smilIn i brevlådan dimper ett orange kuvertDregel pryder mina läppar, smak av seger är härSprättar upp det tänker jävligt snabbt vad fan är det här2 lax i månaden, tillbaks till misärLåter låten återgå till där den började förstStår och gråter ut en tår av både hunger och törstHar vart för lat för att ta tag i livets alla bekymmerNu pallar jag inte, har inget mer än pallar av minnen kvarPeace out!Paradigmen