I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Elov - SELLOUT

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-01-15 16:34

[Audio] Elov - SELLOUT

En inte särskilt ny låt som jag egentligen gör en musikvideo till men inte fått klart än.
Lägger upp låten för download och lyssning istället!

Ifall ni diggar så pass att ni vill ha den på mp3 så fixar pappa björn det.
LADDA HEM MIG HÄR SÅ KAN JAG SLÅ LÄGER I DIN MP3

PEace

2011-01-15 17:23
LADDA HEM MIG HÄR SÅ KAN JAG SLÅ LÄGER I DIN MP3
´

Nu är den hemladdad & den slår snart lager i mp3n;)

Så jävla bra!!!!!!!

2011-01-15 18:01
fet låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-15 18:13
Tack boys! =) Glömde skriva men bara så ni vet så är jag öppen för kritik.
Jag strävar efter ständig utveckling och har ni tankar kring mix, instrument, text eller vad som helst så säg det då och hjälp mig att utvecklas :)

2011-01-16 04:19
de bästa med de här inlägget va "tårarna" på kinden om de nu e de på bilden, så kände jag när ja tröck på "play"
www.samyprod.com

2011-01-16 13:09
Samy05 - Vad menar du? uppskattade du ironin i tårarna eller var resten så pass dåligt? Precisera dig =)

2011-01-16 19:22
Kom igen ge mig lite kritik, vad kan göras bättre i nästa låt?
Producent

2011-01-17 09:47
tungt ! fortsätt mannen!
:)
Rappare

2011-01-17 09:56
Du ville ha kritik. Jag ska göra mitt bästa. Skippa din autotune. Ta sånglektioner och sjung på riktigt i dina refränger. Efter det kan du lära dig att rimma lite, slänga in några dubbelrim och ett flerstav här och där. Förövrigt är ditt flow väldigt enformigt och låter likadant i varje låt. Jag föreslår att du försöker dig på lite flow-scheman och försöker vrida din röst lite. Din röst är väldigt enformig, testa byt lite röstlägen då och då och se hur skiten blir.

Tjollahopp!
Wurrup?

2011-01-17 10:01
Jag tycker att låten i helhet är bra, men jag tycker endå att du ska skippa autotunen.
Det känns som att du kan sjunga bra, och eftersom denna låten kändes som en "sitt i soffan och slappa för stunden) låt, så hade det vart skönt att lyssna på en vanlig stämma... Men fortsätt!! jag har alltid tyckt att du har vart unik på musikfronten, och de är det som gör dig bra, att du inte är nån i mängden...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-17 19:05
Tack boys, spännande feedback!
AUTOTUNE, använder det mest för att jag tycker det låter fett skönt. Sedan sjunger man ju inte 100% onpitch så då är autotune ett perfekt hjälpmedel. Typ som permobil fast för sångare som sjunger surt!

2011-01-19 11:16
Någon som har lust att feedbacka / ge mig kritik på mix/master produktion? Hur låter rösterna mixmässigt? Musikproduktionen? vill utvecklas som producent också!
Rappare

2011-01-19 11:27
Produceringen och mixning/mastring är på skyhög nivå enligt mig. Helt klart topp-notch material. Dock tycker jag att du ska göra något åt din nivå på rappen, för mixningen och produktionen kan inte bli så mycket bättre.
Wurrup?

2011-01-19 11:29
håller nog med underhållning, beatet n shit e nice rappen kan förbättras

2011-01-20 10:25
Tack som fan! Producent är ju det jag vill bli när jag blir stor så det värmer. Tack boys!

2011-02-02 13:25
Tja drar en liten upp här för jag skulle uppskatta lite mer kritik rent produktionsmässigt. Fick ju lovord från Underhållning vad gäller mix/master/prod men ifall någon annan har några "tänk på detta" så är jag tacksam :) pz