[Audio] L yrik M- skaffa inte facebook [youtube]
pågrund av att facebook firar 1 år idag, så tänkte jag att jag skulle göra en seriös låt.min mamma säger skaffa inte facebook då kommer du bara gilla allt skriva att du vill smeta in dig med bajs lägga ut bilder på ditt kön säga i status "jag e kär i en bög" min mamma min mamma säger skaffa inte facebook då kommer du bara bli fan till alla sidor skrika att du har åkt aspackad med skidor att du e nazist och äter snor till frukost du kommer skriva att du e harry potter å sysslar med hokus pokus du kommer gilla alla kvinnor som visar string du kommer visa upp din pappas bling bling ja hans fantomen ring å hans porrsamling på vind-en du kommer skriva i loggen jag vill pussa dig på kinden å att du säljer din kropp om du får stoppa in den min mamma säger skaffa inte facebook då kommer du bara gilla allt skriva att du vill smeta in dig med bajs lägga ut bilder på ditt kön säga i status "jag e kär i en bög" min mamma säger skaffa inte facebook då kommer du bara gilla allt skriva att du vill smeta in dig med bajs lägga ut bilder på ditt kön säga i status "jag e kär i en bög" mamma säger skaffa inte facebook du kommer bara tagga att alla heter hitler eller att bert karlsson har knullat semlor efter att han firat alla hans topp lister skaffa inte facebook mamma säger skaffa inte facebook