[Audio] L yrik M- skaffa inte facebook [youtube] pågrund av att facebook firar 1 år idag, så tänkte jag att jag skulle göra en seriös låt.min mamma säger skaffa inte facebookdå kommer du bara gilla alltskriva att du vill smeta in dig med bajslägga ut bilder på ditt könsäga i status "jag e kär i en bög"min mamma min mamma säger skaffa inte facebookdå kommer du bara bli fan till alla sidorskrika att du har åkt aspackad med skidoratt du e nazist och äter snor till frukostdu kommer skriva att du e harry potterå sysslar med hokus pokusdu kommer gilla alla kvinnor som visar stringdu kommer visa upp din pappas bling blingja hans fantomen ring å hans porrsamling på vind-endu kommer skriva i loggen jag vill pussa dig på kindenå att du säljer din kropp om du får stoppa in denmin mamma säger skaffa inte facebookdå kommer du bara gilla alltskriva att du vill smeta in dig med bajslägga ut bilder på ditt könsäga i status "jag e kär i en bög"min mamma säger skaffa inte facebookdå kommer du bara gilla alltskriva att du vill smeta in dig med bajslägga ut bilder på ditt könsäga i status "jag e kär i en bög"mamma säger skaffa inte facebookdu kommer bara tagga att alla heter hitlereller att bert karlsson har knullat semlor efter att han firat alla hans topp listerskaffa inte facebookmamma säger skaffa inte facebook
Facebook är en nätgemenskap som grundades 4 februari 2004 av studenten Mark Zuckerberg och hans rumskamrater Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz och Chris Hughes.