I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] T-Pain Ft. Oskar Bruzell (Contest-Verse)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-01-13 20:14

[Audio] T-Pain Ft. Oskar Bruzell (Contest-Verse)

Yes, här är min Vers jag lagt till T-Pain tävlingen!

Mix & Master: Mikael Wennergren (Driving Force Rec)

''If U like this? Tell T-Pain! Wright on the Contest-video that U think that? Oskar Bruzell has the best Verse! ---->''

YEZZUR!
OB

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-13 20:28
fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-13 20:39
Big UP OB!

I got more kicks than Jackie Chan.

2011-01-13 21:31
Haha du är helt jävla underbart sjuk!
Satan vilken gåshud man får utav att lyssna på saker du spåttar och mest utav tanken på hur grymt jävla bra du är, jag är lika gammal som dig och finns nog fan ingen som kan mäta sig med dig som är minst två år äldre, du är sick mannen.

2011-01-13 22:22
Du är galen man! Du vet vad jag sa igår på msn, den talangen du sitter på är sanslös!!!
fortsätt spotta man du kommer att komma långt!!!!!!!!!!!!

/kiddy

2011-01-13 22:26
Det är en fet vibe genom hela låten. pain är helt sjuk, beatet ochså och du lägger det soft, älskar hur du blandar sång och rapp. Men du bör definitivt tänka mer på text & koncept mer..

Peace brah

2011-01-14 00:17
fett

2011-01-14 00:20
tung
Rappare

2011-01-14 02:24
Shit vad du utvecklats. Kvalitativt är det här fan den bästa jävla låt jag hört på whoa på säkert ett år. Grym mix och mastring. Förövrigt har du en FETT grym attityd igenom versen. Jag diggar det till 100%.
Wurrup?

2011-01-14 04:00
T-pain? Känns som om jag har sett namnet överallt. Är han inte känd?

Fet låt i alla fall. Riktigt bra
Rappare

2011-01-14 05:33
Sexpack - T.Pain är känd ja. Om jag inte minns fel var det han som uppfann autotune. Och som det verkar så hade T.Pain gjort en tävling där lokala underground rappers skulle spotta en vers på någon utav hans låtar. Jag vene fan!
Wurrup?

2011-01-14 10:11
fifan vilken vers. vilket arbete. bra!

2011-01-14 17:41
Tack som fan grabbar, RIKTIGT roligt å höra! :)

2011-01-14 18:26
Vilken sjukt stor talang du har.
Du utvecklas så jävla mycket hela tiden och att du bara är femton år med den engelskan du har är riktigt roligt att se.
Jag har hört några stycken "bidrag" till denna låt, men denna tog nog första platsen. Det hade varit riktigt roligt för dig om du hade vunnit..

Fortsätt köra din grej och sluta aldrig.
/ Jikke

2011-01-14 19:19
hörde några bidrag ur denna tävling och du var heltklart den bästa. fanns några andra som oxå var okej. även fast du är säkert några år yngre så haru fetast flow av dom alla. big up!

peace!

2011-01-14 19:42
vart fan hård i brallan av din vers.
nej men tbh, vinner du inte det här så tar jag livet av mig, du är 15 år, svensk och du snackar bättre engelska än alla andra jag hört i denna tävligt, + att du har det fetaste jävla flowet man kan få!

BIG UP!

2011-01-14 22:37
Fan man njuter när man lyssnar, du lägger det dunderfett man.
fårtsätt såhär /Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.

2011-01-14 23:02
Riktigt fet :)
www.youtube.com/viggemusic

2011-01-14 23:39
DU håller fan på bli känd mannen! :D

Din vers mördar! (T-Pains också lol)
Vi håller tummarna för dig!

Till dess, keep it up!

2011-01-15 01:33
fet brosh

Graffare

2011-01-15 06:27
Hmm, missade du inte deadline? Synd som fan isåfall, låten är en bomb!
-

2011-01-15 13:20
Tack som fan grabbar!

Nja, var LITE sent ute men det är ju inte avgjort än och det verkar som om många röstar på T-Pain videon satt man får ju hoppas på det bästa, får tacka alla som röstat på mig, RIKTIGT jävla häftigt och roligt att se att ni diggar!

OB

2011-01-15 15:02
Låten är asfet.

Sen en annan fråga till Underhållning: var du seriös med att T-pain "uppfann" autotune? :)
Detta är min forumsignatur

2011-01-15 15:06
Propsar givetvis Bruzell på http://www.p-lex.blogspot.com
Detta är min forumsignatur

2011-01-15 15:12
vart fan hård i brallan av din vers.
nej men tbh, vinner du inte det här så tar jag livet av mig, du är 15 år, svensk och du snackar bättre engelska än alla andra jag hört i denna tävligt, + att du har det fetaste jävla flowet man kan få!

BIG UP!

Visst att hans engelska är bra men det du alltså säger är att han har BÄTTRE engelska än personer från USA? Som alltså pratar det dagligen och växt upp med det? känns lite orimligt..

2011-01-15 18:06
Mainstar, tror han menade mer dom som var med i tävlingen, sen är det ju inte orimligt enligt mig att man kan ha en bra engelska o låta som en amerikan i en låt? Adam tensta, pato pooh e.tc.

Tack för kritiken än en gång! Riktigt roligt att höra att det diggas!
Rappare

2011-01-16 05:23
Underhållning & P-Lex

Det var inte T-Pain som uppfann auto-tune.

SpoilerDr. Andy Hildebrand, inventor of the pitch-correcting software Auto-Tune, is claiming no responsibility for nearly murdering popular music with his overused vocal device.
I'm sick and twisted of twisting nipples.

2011-01-16 14:12
Detta var galet!
I'm out!

2011-01-16 19:12
Han skrev bättre bruzz. Många amerikaner med i tävlingen

2011-01-16 19:55
riktigt ass fett bruzz!
Finns ingen snyggare person än mig.

2011-01-16 21:21
helt stört tungt, såg nu att du är från sundsvall också, fan va kul! du har talang som fan, kör hårt!
http://www.znapmusic.com/myntah/

2011-01-17 09:28
Tack som fan boyz!

2011-01-18 09:55
One last app

2011-01-18 19:38
sjukt stört bra! din vers dödar verkligen låten! håller med munter! Sen att du kommer från Sundsvall det är bara ett propps till oss i Sundsvall! Sjukt grym för att vara 15 år måste jag säga! propps till dig!

2011-01-18 19:49
Big up!
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-
Promotor

2011-01-19 11:45
Tuuuung du är man! Utvecklats som fan sen jag fick upp ögonen för dig nu! Dags att släppa tape snart, så man har lite låtar att pumpa imellanåt! Props till Mikael Wennergren för mix/master också! Allting var dunder! Håll mig uppdaterad!

2011-01-19 11:49
Mycket bätre här än drop the world rexmien som jag hörde först med dig.
Hoppas att det går bra i tävlingen, Och verkligen big up till han som mixar och gör så att det låter riktigt nice

2011-01-19 11:50
Skulle det vara för mycket att kräva efter texten :)

2011-01-19 12:12
Den här va dope!
4/20 24/7
Rappare

2011-01-19 13:08
Detta är helt sinnessjukt hur grym du är,
och det är helt sjukt om man tänker på att du är ung.
Du kommer att bli stor, håller tummarna för dig!
All support uppskattas /// Elaz

2011-01-19 19:49
Say I'm so motivated set the game straight on top
And I don't give a fuck If you'r down with it or not
Bom bom bom ah
Yah know I made it to the top ah (Know you hate it)
Just turn fifteen but I'm like pain I'mma fuckin' beast
And maybe you to blind to see? And you may not to smart to believe
But Ain't trippin' dawg, cuz the goals that I achieved
Made me big muthafuckaz make my haters relieved
I really keep my haters closest cuz they make me motivated
You may drown in my eyes but I ain't help on yah mayday
Homie you ain't nuttin' against us so you better stop play
The game fade away I'm on a boat like pain
Can't believe it like T-wayne, Oskar B that's my name
Cuz All I do is win yeah the game is my gain
And If you ain't motivated don't tryna be motivated
Cuz motivation is from yah heart, I'm not playin

TACK SOM FAN GRABBAR! :)
Moderator

2011-01-20 01:16
Läste att PL vann, är det sant eller bara nått påhitt?

Tyckte iaf att din vara riktigt jävla fet, visste fan inte att du var så ung :O
Diggar som fan iaf, möööörder!
//TW

2011-01-20 02:06
sjukt stört bra! din vers dödar verkligen låten! håller med munter! Sen att du kommer från Sundsvall det är bara ett propps till oss i Sundsvall! Sjukt grym för att vara 15 år måste jag säga! propps till dig!

haha! varför ska ni i Sundsvall ha props för att han råkar komma därifrån? xD

however diggar din insats sjukt mkt, om några år kommer du va öööövertung, du är tung redan men du har sån ljus framtid framöver, fucka inte upp den !!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-01-20 11:05
Yeah, PL och nån annan snubbe vann, det var oavgjort, vilket i sig är lite B. Men grattis till dom och tack Pain för en grym tävling!

Tack oxå för alla kommentarer!
OB

2011-01-21 04:24
äckligt bra!

2011-01-21 20:42
feeet ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2011-01-23 10:10
Vill bara passa på att tacka alla som stöttat, röstat och helt enkelt hjälpt och tyckt till om mig i denna tävling. Tyvärr vann jag inte, men fick MÅNGA nya lyssnare både inrikes och utrikes, så TACK så mycket!