[Audio] Filosof - För din ort För din ort!http://www.speedyshare.com/files/26233262/Filosof_-_F_r_din_ort.mp3tänker inte vart jag sätter kliven galet överdrivetgatan e mitt liv kompis ingenting får tas förgivetkvar på gröna linjen svarar med ett fingerkaos i västerort lever kvar i gamla minnengrabbar som är fast föralltidgrabbar sitter inlåst tänker fucking pass på min framtidhasch skapar para ma-mannen man lever en gångpass jag tänker leva fri (ya)jag ser dom tiderna vi flippade grovtfeta spliffar gick runt och båda lungorna dogen five och kunderna drog dom få sekunder jag loghassla bitar göra para kunde aldrig få nogen filosof i mina skor psykos du trorjag är en färsking men för mig va ingen lina för storjag lovar styrka min broder på jorden krigar nu fast behöver ingenvästerort i hjärtat min plats på gröna linjentänd en galen för din ort mannenfyll ditt glas för din ort mannenmecka knas i din port varje dag blir nått stortpass jag lever inget svensson livfeta planer, skandaler baxade luraringenting får passera jag gör en lax av en smulasen lägg axx nån lurar kanske bakom vår ridånfakkat ur på själva cuppen alltid klarat oss endåmår för bra för att förstå du ser min meningkicka livet ut ta chanser lycka varar aldrig evigtklarar mig för stunden tänker pass ändåsaker har tendens att klarnas upp i vilda väst 162ligger lågt nä vi flippar 2 fucking spliffarbeckna massa gram farbror blå får inte tittapassa gås i cirklar, mass psykos jag vinglarvikken redbull din fitta maryjane ger en vingarfucking bäng nej jag chillar vilken släng han har kirratvästerort föralltid hård terräng mina killarmen vi tränger oss innan limmet torkat klartlängst ut på gröna linjen till en västerort soldattänd en galen för din ort mannenfyll ditt glas för din ort mannenmecka knas i din port varje dag blir nått stortpass jag lever inget svensson livbrorsan kritar sköning idag blev ingen löningtime att stilla tankar OCB och kicka gröningle och spitta rökring se mig som en döingmedicin finns bakom hörnet om din själ vill ha bedövninghela vägen fram på gröna linje19kryllar av banditer i västerort där finns domflyger mellan husen de ruset som gör din dag häralla tänker likadant (yaaow)krigar med mitt eller mitt blir splittat likt fittanbrorsan kommer ut och skiter i vart pipan riktas grabbar nu på fri fot välkommen nu hit brordans på vita rosor genvägen blev minst en miljonmil längre känner inget skit längrestänger all min värd ute ingenting är värt längresäger pass tiden tickar men grabbarna här står stillage mig allt i fickorna för annars gåre illatänd en galen för din ort mannenfyll ditt glas för din ort mannenmecka knas i din port varje dag blir nått stortpass jag lever inget svensson liv
Denna låten ska man inte missa!