[Audio] Filosof - För din ort
För din ort!
http://www.speedyshare.com/files/26233262/Filosof_-_F_r_din_ort.mp3
tänker inte vart jag sätter kliven galet överdrivet gatan e mitt liv kompis ingenting får tas förgivet kvar på gröna linjen svarar med ett finger kaos i västerort lever kvar i gamla minnen grabbar som är fast föralltid grabbar sitter inlåst tänker fucking pass på min framtid hasch skapar para ma-mannen man lever en gång pass jag tänker leva fri (ya) jag ser dom tiderna vi flippade grovt feta spliffar gick runt och båda lungorna dog en five och kunderna drog dom få sekunder jag log hassla bitar göra para kunde aldrig få nog en filosof i mina skor psykos du tror jag är en färsking men för mig va ingen lina för stor jag lovar styrka min broder på jorden krigar nu fast behöver ingen västerort i hjärtat min plats på gröna linjen
tänd en galen för din ort mannen fyll ditt glas för din ort mannen mecka knas i din port varje dag blir nått stort pass jag lever inget svensson liv
feta planer, skandaler baxade lurar ingenting får passera jag gör en lax av en smula sen lägg axx nån lurar kanske bakom vår ridån fakkat ur på själva cuppen alltid klarat oss endå mår för bra för att förstå du ser min mening kicka livet ut ta chanser lycka varar aldrig evigt klarar mig för stunden tänker pass ändå saker har tendens att klarnas upp i vilda väst 162 ligger lågt nä vi flippar 2 fucking spliffar beckna massa gram farbror blå får inte titta passa gås i cirklar, mass psykos jag vinglar vikken redbull din fitta maryjane ger en vingar fucking bäng nej jag chillar vilken släng han har kirrat västerort föralltid hård terräng mina killar men vi tränger oss innan limmet torkat klart längst ut på gröna linjen till en västerort soldat
tänd en galen för din ort mannen fyll ditt glas för din ort mannen mecka knas i din port varje dag blir nått stort pass jag lever inget svensson liv
brorsan kritar sköning idag blev ingen löning time att stilla tankar OCB och kicka gröning le och spitta rökring se mig som en döing medicin finns bakom hörnet om din själ vill ha bedövning hela vägen fram på gröna linje19 kryllar av banditer i västerort där finns dom flyger mellan husen de ruset som gör din dag här alla tänker likadant (yaaow) krigar med mitt eller mitt blir splittat likt fittan brorsan kommer ut och skiter i vart pipan riktas grabbar nu på fri fot välkommen nu hit bror dans på vita rosor genvägen blev minst en miljon mil längre känner inget skit längre stänger all min värd ute ingenting är värt längre säger pass tiden tickar men grabbarna här står stilla ge mig allt i fickorna för annars gåre illa
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
|