Vers1 Tiden stannar, allt är fel, jag känner en tyngd på mitt liv / Dagen jag blir fri är dagen helvetet fryser till is / Du står vid min sida hela livet tills sista minuten / Springer runt i ringen, tills jag faller och cirkeln är sluten / Men nu står vi hand i hand och vägrar se varann / Och lucifer bevittnar allt som händer här och ler ibland / Och finns ingen kärlek, bara olika sätt då vi ljuger / Tills nån av oss backar för att sen sätta hjälper i hjulet / Jag blir förblindad helt av orden som du alltid säger / Att vi hör ihop, du älskar mig, Fan att jag aldrig vänj mig / Och tar ett glas, en medicin som kan bedöva mig / Så jag inte märker av den dagen då du dödar mig / Känner mig svag hos dig som du tog anabola / Du är som ett gift för mig, en asiatisk kobra / jag är fast i ett svart hål, från natt till dag / och du ger aldrig upp fören jag ramlat av / Reff.. Du är som ett gift för mig, Får jag en blick av dig, Känner jag mitt hjärta slutar slå Du är den som vill döda mig, Kan någon höra mig, Snälla kan nån ta mig härifrån Vers2 Tiden stannar, allt är fel, jag känner tyngd på min axel / Känslorna dom väller in och tankarna flyter i vatten / Varför ska man älska, utsätta sig själv för vanvård / flytt så många gånger så jag börjar att få skavsår / Väggarna krymper ihop, Tändaren bränner vår bro / Tiden är inne för en förändring och sen är de nog / Jag vill inte ge dig livet för att du ska ge dig av / Kommer alltid dö för dig, slutar som levande begravd / Men likt förbannad är jag fast på samma stig för alltid / fast i samma film för alltid fast i samma bittra sanning / Men i betraktarens ögon så är de som en sång / Som har ett slut, men även där kan allting spelas om / Går aldrig ändra nåt, som de var långfilm / Du är mitt ända hopp blandat med rått gift / Jag är fast i ett svart hål som ingenting / och du ger aldrig upp fören jag inte finns / Reff..x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.