Vilken känsla genom hela låten, men för att vara lite kritisk.
sa upp kontakten & började träffa nya folk . Vad jag vet så heter det "
nytt folk ". Annars var detta en riktigt bra skriven text, fick mig luta mig tillbaka och njuta.
Det andra som jag inte fastnade för var "hooken". Ursäkta, det lät falskt. Kunde gjorts bättre.
Beatet är tungt, mixen av lazy är skön som fan.
Inget mer att säga
Betyg 4.5/5 (
drar bort ett halvt betyg p.g.a det jag nämnt )
tack så mycket mjr, även fast jag inte bad om kritik så tar jag det till mig, absolut. Sen för att ''försvara'' mig med hooken, så tycker jag den inte kunde gjorts bättre, om jag inte hade bett någon annan lägga den åt mig. för jag kan inte sjunga haha. Men tack för att du tog dig tid!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Tycker vi kör en upp på den här, för den förtjänar mer än såhär..
Moderator
2011-01-13 19:31
tuuung denna, fan älskar sånna här låtar där man hör att texten verkligen kommer från hjärtat, bra jobbbat mannen!
//TW
Åh, man tackar man tackar! riktigt kul, återigen, att så många uppskattar den!
Fyfan, härlig låt som fan!! Får gåshud alltså, bästa jag hört på länge, och bästa du gjort. Fortsätt såhär!! :)
svårt att ge dig kretik för låten e sjukt fet! pz man
bra, riktigt bra ! =)
Let's kick it !!
Producent
2011-01-16 14:04
Låter najs, du lägger det bra som vanligt. Det enda som inte faller mig i smaken är mixen på acapellan, för låg sen så slår den ihop för mkt med beatet. Hojta om du vill behöver mixing och mastring.
One Day.
I love you broe <3
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
allting är riktigt fett i låten! big up för första låten jag hör med dig! :)
Ojoj, tack så mycket folket! fortfarande riktigt kul att höra! Keep 'em comin' people! love u 2 esl<3
Riktigt fet låt!
Extra poäng för beatet som hade inslag av "to zanarkand" om jag inte har fel? ;)
The only mystery is why the kamikaze pilots wore helmets~
Tack så mycket! Där ser man som det kan va! :) tittar/spelar/lyssnar inte på final fantasy, aldrig gjort så kan faktiskt inte säga så mkt om det saken!:) men tackar :)
herrejävlar va grym du är!! riktigt bra låt
tacksåmkt tacksåmkt :)
vad bra fuling.
bra jobbar grabben. Men en sak bara. Be aldrig om ursäkt . Man får inte en tjej tillbaka genom att be om ursäkt.
Intresserad av att spela in. Hör av dig...... TBB The Big Bang
Ber inte om ursäkt för att få tillbaka henne. men tack så mkt!
mannen gåshud! sad story men du gjorde bra ifrån dig.. skönt att släppa på sån börda oftast! big up/Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
Skitskön Problem!! fortsätt!
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
fy fan va fet låt :O rysningar svär :O
Tack så mkt grabbar! kul att höra, fortfarande! Kan faktiskt hålla med dig Holta!
Sjuk låt! inlevelsen o allt satt där de skulle!
asså helt siiiikt bra låt . riktigt skön känsla allt va bra i den ... keeeep it up määän !!!!!!!!
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
Tack så mycket grabbar! Uppskattas verkligen!
Shit.. Övertungt flow i verserna, grymt gjort! Keep it up man!
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
Måste uppa den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brutalt jävla bra!! diggas grymt mkt fyfan asså! Keep it up!
Tack så mycket grabbar! Och för er som väntat, så kommer uppföljaren inom kort!
Fyfan måste höras! lyssnar på denna några gånger om dagen på jobbbet!
Tack så mycket grabbar! Och för er som väntat, så kommer uppföljaren inom kort! Låter jävligt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe, göttans brushur.
fyfan vad fett
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Tack man!
Överfet !
than ks!
Christian <3
dU äR MiN sTöRsTa iDoL <3
Nej men fan man, galet bra du har lyckats med denna, som jag alltid sagt till dig, det blir fan så mycket bättre när du verkligen sätter dig ner och skriver straight from the heart! Jag har redan kommenterat denna låten, men som folket säger i tråden så förtjänar du en stund i rampljuset för denna tracken!
Blytungt, ett av de bästa släppen du gjort i mitt tycke, den ligger jävligt jämnt med
"Kom ihåg mig för den jag är "
Sen får alla hålla ögonen öppna för nästa släpp med UVP ;)
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Jag har redan kommenterat denna låten, men som folket säger i tråden så förtjänar du en stund i rampljuset för denna tracken! Word, en underskattad rappare enligt mig!
Tack mäkus, you know how it is. Ja håll ögonen öppna! Tack jonsson!
Riktigt tung probbe, keep it up!
4/20 24/7
thänks män! I'll try to!