I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Tobie Teezy - Run This (Freeverse)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-01-09 18:55

[Video] Tobie Teezy - Run This (Freeverse)

Tjupp!

Jag hade nästintill lovat mig själv att inte lägga upp på Whoa, men jag ville ändå se hur responsen är till denna video och låt. Detta är min första egenredigerade video och jag vet att den har brister men jag hör gärna vad ni tycker så länge ni håller det konstruktivt.

När det kommer till låten så är det en freeverse på Kid Ink's "Run this" och jag diggade beatet så jag var tvungen att droppa något på det.

Så langa gärna konstruktiv kritik, både om videon och låten för det uppskattas enormt!

Bless!

http://www.tobieteezy.se/

2011-01-11 00:08

2011-01-11 00:28
Tycker det var helt okey. Men öva lite på uttalet och sen tycker jag att du ska ta i lite mer, eller så var det mixen/ accapellan som låg lite för lågt. annars vare bra! schysst beat, och helt okey video!:) / fred ut ossian
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin
Rappare

2011-01-11 01:06
Det var ett jävla viftande med armarna måste jag säga. Träna oerhört på mixningen så man åtminstone kan njuta av versen, annars är det svårt att kunna utgå och ge dig vidare kritik.
Wurrup?

2011-01-11 22:22
minieic, tanken var att jag skulle låta laidback eller åt det hållet eftersom att orginallåten är det. Men ska tänka på det tills nästa gång! Tack för kritiken. (:

Underhållning, lyssnade du på sämsta kvalitén på Youtube? För jag hör inget större fel med det och jag har inte hört det ifrån någon annan heller, då det enda jag har hört är att den kanske ligger för lågt som minieic kommenterade.
Rappare

2011-01-11 22:49
tyckte skrattet i slutet va skönast ja :) haha

2011-01-31 14:40
Lidbom, jag håller med. Tyckte det blev ett bra outro. (:

2011-03-02 02:32
omg hur kunde jag missa denna...fet video mannen!!!

när ska vi spela in nåt?
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-03-02 04:07
Har dock sätt denna förr & den gillas starkt :p
Men som Lidbom sa, hahaha SKRATTET krossa allt :p
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2011-03-04 06:09
Tack så mycket, D-Nice det är på gång man! rappmannen, tyckte det var en skön avslutning haha.

2011-03-04 13:10
asså videon å låten är tyng, men som sagt BÄÄÄSTA slutet hahah ;p
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@