[Audio] Vigg-E - Ge Aldrig Upp
Ny låt jag slängt ihop för några dagar sen.. släpper den nu! hoppas den gillas Text: reff: det finns hopp det finns en chans ge aldrig upp bara kämpa va en man stå upp för vem du är och va du gör sluta aldrig tro hoppas att ni hör ge aldrig upp kompis för det finns hopp fortsätt gå även om världen säger stopp men va bered på att falla fall ifall men vet aldrig med en värld som är iskall alla vet att det alltid ska vara nåt problem saker och ting alltid nåt som går snett men i slut ändan säger dem att allting ska bli bra vet inte vad som blir bra men nåt måste det va kanske ödet som visar vart vi alla ska eller bara ha tur som nästan ingen alls har men bara tänk om sanningen är sann fyfan lever som slavar som jag o du 24/7 vad e rätt och vad e fel typ ingen som vet men har en magkänsla som säger detta är fel men hopp kompis jag svär att det finns gör nåt bra för man kan om man bara vill reff: det finns hopp det finns en chans ge aldrig upp bara kämpa va en man stå upp för vem du är och va du gör sluta aldrig tro hoppas att ni hör 2: det kvittar vem vad jag eller du du vet jag krigar på för det är inte slut ännu alla som kämpar gör det samma som jag alla som längtar som vill finna svar du vet budskapet jag för vidare det jag ger det är bara lyssna för det går ut till er dem säger att förbättring ska ske säg mig är det någon ännu som kan se det kan inte tro att det jag ser är sant tror jag ser djävulen för han verkar bekant tror att jag befinner mig i någon slags fantasi men det är bara verkligheten som vi lever i redan sen dag ett visste jag det skulle bli så livet som en fånge det är inget vi vill så vi alla har ögon så vi alla kan se inser inte själva att det är vi som skapat det reff: det finns hopp det finns en chans ge aldrig upp bara kämpa va en man stå upp för vem du är och va du gör sluta aldrig tro hoppas att ni hör Peace / Vigge
www.youtube.com/viggemusic