[Audio] SagoLik - Batman (hela låten) Youngkid ville ha en andra vers, här är den :)Text:SpoilerRef-----------------------------------------------------------------------------------jag säger batman, han är snubben dunkar subber skapar trubbelkung över assland, på klubben ragga bitches dricker bubbelsvenska läder lappen, hans signatur den lyser upp i nattenfiender, jag menar kvinnor som är klädd som katter -----------------------------------------------------------------------------------vi snackar batman säger aldrig nej till hundra kronorbatman han har alltid varit svag för tyska hororhan hittar på sånna ord som en skurkför han vill inte diskriminera och kalla dom turkdu svänger fel å du kör in i en grändden enda vägen hem är blockerad av mörka små mänmen när allt hopp är ute kommer en omtalad legendoch skurkarna blir butt fucked all over igenbatman han gör det säkert på din gatabatman han bryr sig ej om du är flatahan är den killen med en magisk magioch alla ord du kastar på han ja dom skiter han ien ignorant jävel även en bråkstakesom en drake spottar eld de finns alltid en hållhakeen riktigt cool kille har aldrig sett på makenhan kommer knulla dig rakt av över småsakerRef-----------------------------------------------------------------------------------jag säger batman, han är snubben dunkar subber skapar trubbelkung över assland, på klubben ragga bitches dricker bubbelsvenska läder lappen, hans signatur den lyser upp i nattenfiender, jag menar kvinnor som är klädd som katter -----------------------------------------------------------------------------------ja mr batman han gillar inte bond brudar han gillar brudar som inte använder korkskruvarhelt utan barn han föredrar att vara ensam hemmasätta sig i soffan lugn och ro och mecka upp en femmajag måste säga jag beundrar hans stil jag kör en bmw men han har ändå finare bilensam i sin grotta bor den mystiska mannenfet platt tv high definition porr och handkräm i högerhandenmen jag själv jag tycker batman han är prylbögbakom kulisserna jag hörde robbin smyg sögmen frukta icke den fantastiska manhan fightades mot joker alla vet att batman han vann han har moves som kan få dig på rygglika dödlig som ett bett från afrikanska små myggvissa gillar batman för att han är så snyggmen du borde akta dig för stryk om du varit styggRef-----------------------------------------------------------------------------------jag säger batman, han är snubben dunkar subber skapar trubbelkung över assland, på klubben ragga bitches dricker bubbelsvenska läder lappen, hans signatur den lyser upp i nattenfiender, jag menar kvinnor som är klädd som katter -----------------------------------------------------------------------------------http://www.speedyshare.com/files/26132354/SagoLik_-_Batman1.mp3