(Prob) Klättrat upp och skapat mitt namn, jag har gjort allt jag kan, min väg har vart jobbig men jag har tagit mig fram. Finns så mycket jag vill få sagt, tycker det går för snabbt, även om denna livlina lyfter mig från mitt fall. och de bevisar bara vem jag är, blev kär direkt, i gamet, tar kulan som var i färd mot dig. och det känns jävligt rätt varenda gång, jag värdesätter, allt som du har gjort men jag är värd respekt. ska inte påstå jag är känd eller nåt, att jag nånsin varit, eller att det händer nångång. men jag har spridit ut musik till mina vänner och sånt, lägg det på bloggen, passa runt den till nån annan, sen säger vi så. men man vet aldrig vad som händer nu i framtiden, hela stan kan mitt namn, men fåtal mitt ansikte. men vill ni träffas kan vi snacka sen, hälsa på varandra, det är jag som är Problem, & Jag är Rappare. (Reff 2x)Det här är vad vi gör, Gör, bäst att ni alla fattar det. något vi älskar & något som vi kan handskas med. VRHÄ! aldrig varit bra på annat man, vi satsade på hiphop i hopp om att bli en rappare!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.