[Audio] Vigg-E - Funkar Ännu
Tja slängt ihop en ny låt snabbt, hoppas ni kommer digga den.. Lägger upp text fall i fall man inte hör allt :) reff: jag står kvar än idag du vet vad gör musik för min stad ja ja hiphop sen dag ett det bara e så kommer aldrig sluta det bara flyter på vers: 2 år i gamet och det funkar ju ännu skulle aldrig lämna hiphopen för det är som min fru ringen jag bär trogen tills dagen jag lämnar finner Passionen för musik och till min publik dem säger man kan om man bara vill klart man kan om man vill så i get get it in hur länge ska man kicka för att lyckas vad ska man egentligen göra för att omtryckas skiter i vilket full gas jag axar iväg för du vet denna kille här han är själv lärd inget snack om den saken jag bara flyger svävar över staden tillbaka jag dyker tar mig fortfarande fram med stadiga steg har staden vid min sida så ingen oro över det tillsammans ska vi förändas och ba skapa ni som inte vill Hey ba lyssna eller hata reff: jag står kvar än idag du vet vad gör musik för min stad ja ja hiphop sen dag ett det bara e så kommer aldrig sluta det bara flyter påBless alla!
www.youtube.com/viggemusic