[Audio] Lukas Huss Enge (Peaceful) "Brusten Själ"
Hej Whoa! Låten talar för sig själv, skriv gärna en kommentar efter att du lyssnat. Hoppas du diggar min grej. Fred ut. Länk för nedladdning! Idag var dagen som du lämnade oss gråtandes, sex år i Sverige och nu hem till något svårare Din tid här finns i våra minnen och jag lovar de Alex fan jag är ledsen för de gångerna vi bråkade Lillkillen vet inte ens själv var han ska åka men han vet att de ljög när de sa "du ska åka hem" För hem är där man trivs och där familjen är de tog honom ifrån oss, brorsan bär en brusten själ Du satt och grinade i trappan, hela gänget grät jag är frustrerad över att jag är så maktlös här Inget kan vi göra och det gör mig så förbannad när jag vet att nästa gång vi ses igen är i en annan värld Du är stark mannen, brorsan sluta aldrig kriga Håller tummarna för din skull, vi ses på andra sidan Jag kommer minnas dig föralltid, ta hand om dig i Ryssland och lycka till i din framtid Du tillhörde vår familj och nu har vi har mist en bror mitt hjärta smärtar när jag tänker på din situation Du måste se ljuset i mörkret så var stark min vän håll alla tummar som du har för att vi ses igen Två år går snabbt, minns du när vi började sjuan nästan gått tre sedan dess så se det från den ljusa sidan Jag kommer sakna hur du garvade så fasligt fult du förgyllde våran dag det var så galet kul Hur du alltid rappade Kartellenlåtar, trodde aldrig jag skulle sitta bredvid dig och gråta Stråkar börja spela när jag tar farväl en sista gång Alexander Dimitro, en krigare från vår betong