I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Trofast - Take You 2 The Restaurant

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-12-22 19:06

[Audio] Trofast - Take You 2 The Restaurant

Whatuuuup! En ny låt klar. Lite sköna vibes såhär nån dag innan julafton:) Mastrad av Eros lila Dfr. Hoppas den gillas!!!

http://soundcloud.com/trofast/trofast-take-you-2-the-restaurant

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-12-22 19:21
Vettefan om jag diggar detta. Tråkigt beat och din sång börjar bli lite vad säger man, hm... Enformig? Ja, det låter liksom likadant om och om igen. Du måste börja flexa lite nu Mr. T! Potentialen är ju enorm och det vet du! / Fonky Flexxx
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2010-12-22 19:29
Brukar inte gilla dig på engelska, men det här var soft faktiskt.
Evangeliet

2010-12-22 19:36
Jag behöver ba fetare beats.. producerade helst, sen jävlar kan jag flexa om de ska vara så. Det blir lätt såhär när man hittar en instrumental o ba "äh jag lägger nåt på denna" =) men tack för kritiken.

Nybbe: Tackar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-23 11:57
Ja tro int man behöv säga så mkt ! :P
fett som fan ! å de vet du ! fortsätt spotta sånt här ! :D

2010-12-23 12:01
Jaaa, på ett bättre beat hade detta vart riktigt tjockt asså ! :) keep up!

2010-12-23 22:23
thx thx =) Och god jul!

2010-12-23 23:14
Håller med första killen. Din sång börjar bli enformig och vi vill höra utveckling.
Du sjunger riktigt bra, men vill höra (som sagt) lite utveckling i rösten.
Och även som någon redan nämnt, brukar inte gilla dig på engelska, men här hör vi utveckling i engelska uttalet exempelvis, och även text-mässigt.

2010-12-24 00:31
du kan ju sjunga, precis som vega. kicka nån sång ihop? skulle kunna bli fett! hälsningar från uv-city! ;)

2010-12-24 08:34
Tack så mkt:) Vad vill ni höra? Så ska jag se vad jag kan fixa.
Producent

2010-12-24 11:01
jag har bara hört nån enstaka låt med dig tidigare så vet inte om din sång är enformig på det sättet som de andra i tråden nämner..
Men jag tycker det låter fett! Skön röst och bra framförande, låter inte sådär nördigt som det ofta gör när svenskar försöker göra såna här låtar
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2010-12-25 18:29
THE_JAKKHAMMER
Tack så mkt!:)

2010-12-31 02:48
Grejen är, du verkar inte ta musik så seriöst ? Visst att musik är en kul grej förstår man ju, men man måste fortfarande göra upp uppoffringar, som att betala 100kr för ett producerat beat, Inga feta producerade beats kommer gratis,

Men jag tycker även att låten är grym och jag kan inte hålla med om att det är för Enformigt som Fonky sa.

2010-12-31 12:04
Rannel P17
Nu skriver jag en LITEN bok här, men har inget bättre för mig!!

Vill verkligen inte vara sån, men nu ska jag vara det. Vem är du och säga att jag inte tar musik seriöst? haha, du känner inte mig ett dugg, för att kunna säga så. Jag spelar in musik hela tiden, jag är ute och gör spelningar ofta! Får betalt för det jag gör, ÄLSKAR det jag gör. Musik är det enda jag gör(Ah tror du hajjar nu, hehe).

Tar man inte musik seriöst för man då kör på en instrumental, istället för proddat beat? Då är dom flesta där ute som släpper mixtapes oseriösa kompis.. Orginallåten är "Gyptian - Hold Yuh"(om du ej visste).. Finns flera remixer på den, och jag har vissa som proddar åt mig. Men just den här låten blev på detta beatet, och ja. Jag diggar det även om det är ganska svagt och dåligt tryck!

Och jag vet inte vilka producenter du har kontakt med. Men riktiga producenter säljer inte FETA beats för 100 kronor;) så kom inte o snacka om uppoffringar. För du vet inte ett skit om vad jag gör. Roligare är nästan att du kallar det att göra en uppoffring genom att betala 100 spänn.. Jag skulle mer säga att dom som gör uppoffringar, är tex dom som betalar resan till sina egna spelningar. Även om dom är aslångt bort, bara för att dom ska få ut sitt namn, och att folk ska få se vad dom går för. Hundra spänn? Lägg ner alltså. Fast såg nu att du var p17, då får man väl tyå nån hundring i barnbidrag.

TACK för du gillade låten, det värmer. Men kom inte och predika och snacka om uppoffringar, och att jag inte tar saker seriöst. För detta är det enda jag lägger min tid på!

Gott nytt år! :)

2011-01-17 15:47
Diggar denna som fan, lust att lägga upp lyrics? Fortsätt med det du gör mannen

2011-01-17 22:11
Jävla konstnär!
grymt Trofast, det här gillades.

2011-01-18 18:52
trofast : jag tycker du ser hans kommentar på fel sätt , skitsamma ut till låten som inte var helt ok!
Vice Versa!

2011-01-19 00:55
Thx!

Zone: U talkin 2 miii

2011-01-19 08:35
Jag kan bara lyssna på originalet :P älskar originalet "gyptian - hold you" så detta blir fel men ja vet att du kan göra de fett så säger inte så mycke
www.samyprod.com

2011-01-19 08:38
läste tråden nu...

Formulerar mej igen, det e inget fel att kicka på instrumentaler, absolut inte... blir alltid lika less på sånt, någon sa ovan att du inte tog musik seriöst pga att du kicka på instrumental, då måste jag tyvärr be halva musikbranschen att lägga ner, tex eminem som kickat på instrumental, dock heter det då remix å han kanske e lite ghetto så då e de annat.. jävla mupp whoa
www.samyprod.com

2011-01-19 08:39
Ken ring - 2000 talet kan ju då lägga ner också! nu blev ja irriterad.......
www.samyprod.com