I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Filosof - Allt jag gjort

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-12-20 00:55

[Audio] Filosof - Allt jag gjort

Går igenom en galet jobbig period, skrev en text, lyssna gör vad ni vill!

http://www.speedyshare.com/files/25801831/Filosof_-_Allt_jag_gjorde.mp3

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2010-12-20 05:23
Du är duktig mannen, har sagt det innan.

2010-12-20 08:55
jag blir låg, det är jävligt tråkigt att se en vän gå under.. nu vet jag inte hur allt ligger till men man tycker att ett barn har rätt till båda föräldrarna & föräldrarna till sitt barn. jag talar som förälder själv, skulle jag & bea bryta upp skulle jag aldrig börja rycka i ungarna, man vill ju lösa det smidigt, dela upp det bra för allas bästa. jag hoppas du inte missar tid med milo iafall. hoppas saker & ting reder ut sig, jag förstår dig fullt ut att den här skiten är jobbig men det gäller att stå ut, du får bära världen på dina axlar nu, men du finner styrkan i det av din son.

låten var jävligt bra också, det är bra terapi. skapandet blir alltid bäst när man halkar in på känsliga teman som det här. jag gillar att du sjunger också, du tog några behagliga toner i refrängen. grym text, bra metaforer, bra framförande.

hoppas familjen stöttar dig! hör av dig om du vill prata

2010-12-20 09:04
fyfan de e så djup låt gubben . som ja sa när du skicka testet igår de går rakt in i hjärtat denna text . riktigt bra jobbat ... hoppas det löser sig för dig .. Big up till låten ialf .... peace
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2010-12-20 09:58
ouuufffff....
Bästa du gjort i hela ditt jävla liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-12-20 10:41

Robie:
jag blir låg, det är jävligt tråkigt att se en vän gå under.. nu vet jag inte hur allt ligger till men man tycker att ett barn har rätt till båda föräldrarna & föräldrarna till sitt barn. jag talar som förälder själv, skulle jag & bea bryta upp skulle jag aldrig börja rycka i ungarna, man vill ju lösa det smidigt, dela upp det bra för allas bästa. jag hoppas du inte missar tid med milo iafall. hoppas saker & ting reder ut sig, jag förstår dig fullt ut att den här skiten är jobbig men det gäller att stå ut, du får bära världen på dina axlar nu, men du finner styrkan i det av din son.

Word!

Låten för övrigt va tungt. Visste inte att du kunde sjunga på refrängen!
Säger som dom andra att vi hoppas allting löser sig man!

Keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-20 11:54
Sitter i samma sits bror, men inte med ett barn imellan. Precis som Robie säger, så får du finna styrkan i din son. Livet är inte de bästa, och inte fan blir de bättre med knas runt om. Vet hur du kämpat genom livet och att du är trött på det, livet sätter prov på oss ibland, det här förblir ännu ett. Bevisa hur stark du är, finn styrkan. Behöver du någon & snacka med, så vet du var jag finns..

Nu till låten, så är den blyyyfet. Känner igen mig i många rader du rappar, lite för många kanske. Fortsätt med det du gör, står fast vid min åsikt när jag säger att du är den tyngsta rapparen på whoa.

pz!

2010-12-20 13:03
Riktigt bra !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-20 15:31
Boow! Tack som fan för visat stöd! Det uppskattar jag verkligen! Som ni säger är livet hårt ibland, man får stå ut att bli straffknullad I know :/ haha men men!
Tack för fina comments! Kommer feta greyer inom kort!
Tack igen! <3
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2010-12-20 18:27
fett!!
www.joacimlocksen.se

2010-12-20 20:33
speedyshare är äckligt på min dator vill inte funka.. kirra youtube brushaannn vill höra! :) /R
Robinholta af Pankbanken!!

2010-12-20 22:10
fet man
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2010-12-21 12:10
känner igen mig så jävla mycket i låten. älskar den. riktigt jävla bra !

2010-12-21 16:01

2010-12-22 22:15
Upp denna, sov inte whoa.
Rappare

2010-12-27 19:27
Denna låten är djup och man känner igen sig för det mesta, synd att du tappat din kraft, men hoppas för det bättre för dig Simon!