[Audio] Vigg-E - Dem försöker dra oss ner
http://www.speedyshare.com/files/25751344/Vigg-E_-_F_rs_ker_Dra_Oss_Ner.mp3
En ny låt som jag bara slängde ihop idag, hade inget o göra. Kanske ni gillar eller inte bara ett snipp som inte kommer bli en hel låt.
Bless!
text: reff: dem försöker dra oss men vi står ändå kvar Det här är stället samhället broshan du vet det är betong liv natt liv allt det där din mardröm det är vår värld
försök dra mig ner men jag kommer aldrig falla om en ska ner så måste ni ta oss alla systemet följa regler ma ne fuck det vi kör får egen och där finns ingen regel
du vet gatans lag finns fortfarande det kvar detta är jag mayn en helt vanliga dag tror dem kan trycka ner oss göra vad dem vill vi är betong barn så gör vad ni vill vi står still
vi bär misär på våra axlar håller oss starka svensk eller blatte vi alla är märkta vi springer från aina natt och dag dem försöker sätta dit oss men vi är för många o ta
ni vill förstöra det vi byggt upp (upp) det ni säger betyder ju bara luft (luft) bryr er inte om andra här omkring så vi hustlar hårt för ni ger oss fan ingenting
dem försöker dra oss men vi står ändå kvar Det här är stället samhället broshan du vet det är betong liv natt liv allt det där din mardröm det är vår värld
www.youtube.com/viggemusic
|