[Audio] Paradigmen - Kannibal
Shoo!
Galet länge sedan jag droppade något nu, och jag behöver inte ursäkta mig för vad jag gör är inte er ensak. I alla fall, skrev ner den här texten häromdagen och fick för mig att spela in den. Så här kommer en liten melodi av mig.
Speedyshare
Lyrics:
vers 1: jag är en egoist, aa svenne visst vet jag inte borde men jag handlar först och tänker sist tackar nej till gudagåvor som en ateist jag har för mycket av den varan, det blir bara trist min värld går upp och ner i vågor som en symfoni försöker fånga er men nuddar jag så rymmer ni jag slänger löften jag vill hålla fast det sällan funkar mina tankar kallar jag för laglösa, anarki jag accelererar ständigt emot mitt hjärtas mål jag är så fräsch att ni misstar mig för en läkerol släcker bränder, räddar dagen, knäcker tänder, flexar magen ni får se mig när jag bräcker denna staden, VAD?
ref: jag tar hela världen, lyfter den och släpper den på dina tår och jag sätter sedan mina spår äter upp min konkurrens så spring nu mens du har ett val för jag är en fucking kannibal jag tar hela världen och jag släpper den på dina tår sätter sedan mina spår äter upp min konkurrens så spring nu mens du har ett val grabben jag är en fucking kannibal
vers 2: har svårt å fungera med människor i allmänhet för hur jag än gör, så är jag alltid bättre än er släcker ner och stänger in mig som en sociofob håller mig på avstånd men jag vet att ni får ont ändå snacket går om hur jag bjuder upp till dans med döden jag förvanskar ödet för att sedan fråga chans på bödeln pöbeln följer mig med högafflar varenda dag ägnar dom en rad, och så står jag sedan ensam kvar
ref.
Så droppa en kommentar om vad ni tyckte! Och yes, mixen är kass men jag är värdelös på att mixa.
God jul Whoa!
"Är det inte ironiskt att alla skriver peace, när allt ni gör är att beefa?"
|