[Video] Joacim Locksén - Tänk Om Tänk Om Inte Fanns (Video)
Joacim Locksén - Tänk Om Tänk Om Inte Fanns (Video) Regi: Joacim Locksén Foto: Vito Verdicchio KOMMENTERA!
www.joacimlocksen.se
blev nyfiken på denna när jag såg titeln... älskar den typen av "street-filosofi" eller va man ska kalla de... gillar beatet, gillar texen.. reffen va shysst! men, jag saknar energi i rappen... lite mer attack å energi och låten e klockren... videon va lite tråkig tycker ja.. men big up för reffen, den va skön
Music makes me feel...
Tack man uppskattar konstruktiv kritik!
www.joacimlocksen.se
Skön låt :) Men lite som aLx86 skrev, lite mer energi i rapen, videon var bra men lite tråkig. Tycker dock låten var riktigt skön :)
Thanks! Whoa upp!
www.joacimlocksen.se
Btw glömde skriva en sak, du gör din egen grej! det uppskattas :) / Menig
Jag tycker att ideén du har skapat är väldigt bra. mycket kreativt av dig. Men det är faktiskt lite vad aLx86 skrev. Texten är tvärfet. Beatet är tvärfet. Mixningen är Tvärfet, Refrängen är tvärfet. Men din själva Attityd.. du måste skaffa den. Nu känns det som du typ sitter på toaletten och drar några verser. Skulle du haft lite mer gung i låten, och attityd så skulle det vara hur tvärfett som helst. DET du behöver träna på : Attityden, men behåll gärna din takt när du rappar. Bli inte för överdrivet snabb bara. för då låter det som huller och buller. Och sen till videon.. Alltså... Ja.. Kinda of boring i must say. men det fanns vissa scener på videon som jag faktiskt gillade. 0.52, och 1.47 Men i helhet så faktiskt låten jävligt fet. Big ups till dig. WHOA sov ej!
dä ä näääjs brur!
riktigt härlig låt och jag säger som någon annan här har sagt. du gör din EGEN grej och det uppskattas alltid! undrar dock vart jag kan få tag på beatet?
frozone - Tack som fan för den ärliga och bra kritiken. Allt för många slänger bara ur sig kommentarer utan bakgrund. Tack! Racoto - Tack som fan mannen! Det är Dr Dre - Imagine!
www.joacimlocksen.se
Måste ba fråga... Vet ni någon proddare som håller till i denna genren av beats? Håller på med mixtape och de hade vart härligt med något proddat beat i denna genren!
www.joacimlocksen.se
Upp! :) ligg inte och sov
www.joacimlocksen.se
tycker den är as bra
för att jag kallas koma :P
Jooofan, den var skön faktiskt. Diggar sönder beatet. Men som några sagt tidigare, så mer energi i rappen, mer tryck på rösten, då blir det guld värt. Bra jobbat :)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Coma, Jungsubmusic Tack dudes :)!
www.joacimlocksen.se
denna diggades fett ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tack mannen! Mer? komigen nu!
www.joacimlocksen.se
sista upp nu tror jag ;) whoa har ju blitt ganska kasst när de gäller antalet kommentarer !
www.joacimlocksen.se
Locksen sånt här jag tycker du ska köra, inge jävla lorentz tönt wannabe rapp, detta är din feta stil ;D; PZ
Tack mannen! uppskattas som fan! håll utkik efter mitt mixtapei början av 2011
www.joacimlocksen.se
Ska göra det man :)
www.joacimlocksen.se för alla nyheter & uppdateringar!
www.joacimlocksen.se
Ja de är en redig skön låt du har skapat! Men ja måste hålla med lite om att du kunde ta i lite mer på verserna.. Men de låter fortfarande riktigt bra. Fortsätt såhär! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daaamn, en helt annan stil fan :) tyckte fan om denna låten! pz
Tack grappar uppskattas! :)
www.joacimlocksen.se
är det bara jag som tycker den var tvärdålig.. eller kanske fel sätt att säga det på, ingen energi cool topic dock.. tråkig reff tråkigt flow på verser kändes obekvämt på nått sätt.. kör bara ! /R
Robinholta af Pankbanken!!
Alla kan inte gilla allt, right :) men håller med om att de inte är nån energi i rappen, dock var det meningen, men verkar inte som nån gillade det så skippar det nästa gång ;)
www.joacimlocksen.se
Nej fy det här gillade jag inte. Jag som försökte bli pigg men efter den här låten så blev jag bara ännu tröttare. Ingen energi alls varken i låt eller musikvideo. Verkligen känslolöst! Refrängen var sjukt simpel men den ligger på plats iallafall. Men skulle ändå vilja ha mer liv i den med och kanske även lite adlipse! Men fortsätt skapa musik :)
You don't know what you got, until you lose it.
Sista upp sen låter jag den dö :)
www.joacimlocksen.se
Hade du lagt lite mer tid på den så hade det nog kunnat bli fett som fan. Lagt lite mer adlips, lite pålägg på refrängen och som många sagt tidigare mer energi overall. Videon var kanske inte jätte rolig, men det är ändå roligare än att bara slänga upp låten på tuben med en bild. Men kul att höra, fortsätt köra!
dawg, vart är inlevelsen i rappen?
4/20 24/7
Låter som du försöker vara något du inte är DJUP ! det här suger riktigt jävla dåligt ( flow text delivery ) allt söööööööööööög !!!!
Känns bara som en dålig ripoff på "Adams-ray och professor p - Tänk om". Riktigt kass inlevelse om jag ska va ärlig, jobba på det!
http://Primalen.se
Ska jobba på det, eller jag jobbar på det. Men tänkte att de skulle va soft i denna låten, men fick inte till det så bra. har dock inte hört den låten men jag har ju tatt beatet från Imagine... BeastProd.... du är en av de som gör whoa kasst... Hur vet du vad jag är och inte? Känner du mig eller? Lägg ner sånna kommentarer ba.. Peace
www.joacimlocksen.se
Skön! Jag gillar verkligen texten, sjukt flummig! Love it. Håller med om energin i rappen! Men keep it going! kärlek Annika
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.