I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Sling & imchi FT. O.Bruzell, Gemini & Dizzy - Champions

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-12-03 09:48

[Audio] Sling & imchi FT. O.Bruzell, Gemini & Dizzy - Champions

Yes, ny låt!
Hoppas ni digga´re!

Lyssna/Laddaner:
http://soundcloud.com/imchibeat/sling-imchi-ft-o-bruzell-gemini-dizzy-undefeated

Vers 1: Gemini
Ref: Oskar (Bruzz) Bruzell
Vers 2: Dizzy
Ref: Oskar
Vers: 3 Sling

Beat/mix/prod/initiativ: imchi
Master: Erik Broberg

Droppa gärna en coment!

//imchi

2010-12-03 10:00
fett pågar!
mycket bra i alla aspekter.

TAKING OVER!
B-Laget - Din Mammas Favoriter

blaget.blogspot.com / mekkeriet.blogspot.com
Rappare

2010-12-03 12:25
är det mixen eller jävlas mina högtalare med mig ?^^ alla lägger det fett iaf :)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-12-03 14:40
låter fett :)
www.youtube.com/viggemusic

2010-12-03 16:47
FUckyeah! Mina pojkar sköter sig alltid lika snyggt :D Big up!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
Rappare

2010-12-03 17:50
Riktigt fett! Skönt att se dig göra såna här beats, det visar ju hur skicklig du är :)

PEACE!

2010-12-03 19:44
fett, diggade dock inte reffen, bruzz röst skär sig i mina öron, vet inte varför, men heey alla kan inte digga :)

2010-12-03 19:53
no hatin' ! men hade klarat mig utan bruzz o sling på denna, tycker faktiskt dom sänker låten lite för ovanligheternas skull (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-12-03 20:54
tycker den vart riktigt bra!! :) älskar bruzz reff! råfet... good job from all of us! come on now! peace

//gemini
Music makes me feel...

2010-12-03 23:16
haha yezzur!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-05 16:50
på minus sidan så skär dizzys S:ljud i sin vers rakt in i hvudet! annars va de råtungt, reffen va grym av bruzell och övriga rappare gjorde sitt som dom skulle! va skeptisk i början till beatet men fan de gungar! nice work
Jorå satte...

2010-12-05 22:11
på minus sidan så skär dizzys S:ljud i sin vers rakt in i hvudet! annars va de råtungt, reffen va grym av bruzell och övriga rappare gjorde sitt som dom skulle! va skeptisk i början till beatet men fan de gungar! nice work

som många vet så har jag problem med just min S. men i denna blev de nog extra jobbigt då jag va rätt så förkyld vid inspelningen men jag hade redan skjutit på den i någon vecka så va tvungen att bli klar! jag hoppas mina S-problem försvinner med tiden. men men!

nice att folk verkar gilla iaf, detta är ngt helt nytt för mig, inte alls denna typ av beats jag brukar köra på, så de va kul att pröva ngt nytt! (Y)

UPP med denna nu!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-12-06 09:30
Tvärfetlåt!

Rappare

2010-12-07 12:11
sov inte whoa! ge oss och framför allt imchi lite kredd nu! mycket arbete bakom ;)
Music makes me feel...

2010-12-09 09:10
Fet!
¨Cause when you try hard, is when you die hard¨
- Kanye West

2010-12-11 10:47

2010-12-12 12:01
ni levererar! beatet är jädrigt proffsigt asså. tummmen upp

2010-12-12 12:04
grymmt!:)
hej..

2010-12-12 13:59
Jag förstår inte hypen över Bruzz? Visst, han är ung. Men det är ju relativt uppenbart att killen redan börjar tappar fotfästet..

Hans delar låter rent utsagt skräp.. Totalt felskriven engelska, totalt feluttalad engelska - och sen pressandet med rösten - no no no.

Två fötter på jorden och lägga ner tid på saker - för det låter inte bra, oavsett vad majoriteten utav "follow the hype" - på denna sida säger. You aint big just cause u get comments here, just sayin'..

2010-12-12 15:00
@Dopeboy, Hm.. förstår inte vad du menar med att det är ''Relativt uppenbart att jag börjat tappa fotfästet''? Förklara för mig hur du kan se det uppenbart.

Felskriven engelska, tell me! Feluttalad? Nahh..

Lägga ner tid på saker? Var du med när jag gjorde denna?
Jaja, tack för att du tog dig tid att kommentera iallafall, ska bli roligt att förstå lite mer om vad du menar :)
Hare bra boi!

2010-12-12 15:06
Bruzz:

Ja, feluttalad engelska - och "onaturlig" engelska. Du är ung - så det kommer.

"Got 'good' on my side" - sen är texten intesägande.

"Now can somebody listen to the words that exists - will you miss?"

Bara rörigt med felformulerade och felböjda ord.. Och säg inte att detta är highquality engelska eller slang.. För det är det inte.

Men som sagt, du är ung..

Ha det!

2010-12-12 15:15
Got GOD*, Gud. Och neej jag säger inte Good ;)

''Now can somebody listen to the words that exist''
Ait, kanske lite svårt att förstå men det jag menar är alla ord man sagt genom låtar man gjort har ett budskap kommit fram till dig som lyssnar?
Skulle du sakna en om man bara gav upp, Tror du förstår men det kan va sant att den är svår att förstå, absolut!

Dock så svarade du ju bara på en av mina frågor ;)
men alla kan inte gilla, tjaooooooo!

2010-12-12 15:20
Ja, jag såg det i texten - men det låter som "GOOD" om du lyssnar - har hört det flera gånger.

Ska jag svara på "Var du med när jag gjorde denna"? Jag svarade utifrån vad jag hört och hur jag tyckte det lät - och om man lagt ner tid på någonting så ser inte texten ut på detta vis..

Och det är knappast en fråga att svara på, då du vet svaret. Vad har jag för färg på mina tapeter här hemma? Relevant.

Och ja, den är feluttalad och felskriven.

Hare.

2010-12-12 15:21
Det uttalas inte "GOOD" - om du nu tror det - det är mer "gad".

2010-12-12 15:28
Nja en av dom frågorna jag ställde var hur du kan säga att det är relativt uppenbart att jag börjar tappa fotfästet?
dET JAG menade med att om du var med menar jag att du har ingen aning om hur mycket tid jag la ner på denna så det kan du inte uttala dig om.

Det uttalas inte "GOOD" - om du nu tror det - det är mer "gad"

Haha, sluta lek så smart. Om jag lyssnar? Haha har lyssnat och till och med gjort denna reff så jag hör nog exakt vad som sägs, GAD.

Och Good uttalas inte Gad - Om du nu tror det =)

Svara inte på det här inlägget, endast till låten nu :)
Kul att du sa iallafall vad du tänkte, det ger mig inspiration till att fortsätta och nu har jag en till jag ska försöka övertyga att leverera bra musik!:)
Hare bäst man!

2010-12-12 16:27
Och "good" uttalas inte Gad? Vart skrev jag det? Tror du inte jag vet det?

Låt mig förenkla detta litegrann för dig utan att du ska feltolka:
Om du lyssnar på din refräng:

"GOT GOOD" - om du inte hör det själv så bör du nog höja volymen. Det är jääääkligt långt ifrån normalt uttal! Och jag gav kritik - du försvarade dig, jag svarar tillbaka. Engelskan är fel - du uttalar "God" helt fel.

Att leka smart för att man vet hur GOD uttalas - och dessutom påpekar att du säger det fel? HerreGOOD.....

2010-12-12 17:42
Åh haha jag orkar verkligen inte.

Kanske säger jag inte GOD precis som det du tror att det ska uttalas, men inte säger jag GOOD, då bör DU höja volymen.

GOOD - O;et uttalas som O;et i GUMMISNODD.
Och nej jag säger inte got good. GOT GAD.

Det här är ett jävligt töntig diskussion så låt detta vara nu o kanske säga varu tyckte om dom andra eller överhuvudtaget om låten eller skriv inget mer.

2010-12-12 20:03
Låter helt OK överlag! Cool produktion. Dock måste jag nästan hålla med Dopeboy på vissa punkter.. Uttalet på god låter faktiskt good oavsett hur många gånger jag lyssnar.. Och att engelskan är under kritik..

Men du är otroligt ung, och jag kan bara se allt detta positivt!

Men som sagt, helt okej överlag.

Hur gick det med inspelning förresten? Ta kontakt med mig.

Holla.

2010-12-13 18:33
Flippar ni med mig? Fixa bättre mic!!!