[Video] Vigg-E - Står Ändå Kvar ft. Broshan
Ny låt som jag slängde ihop med Broshan . Jag skulle uppskatta lite kommentarer runt låten.. Alltid roligt och höra andras åsikter. Texten reff: har gått igenom mycket mer än så fällt några tårar på den väg som jag går men jag står kvar, låter ingen säga annat har valt denna stig och jag e här för att stanna vers: allt bara blir mer knas nu för tiden är världen för stor eller e det jag som för liten eh jag vet inte men jag bara kämpar jag vill komma långt i livet jag bara längtar tills den dagen kommer då jag kanske kommer lyckas svär att någon dag kommer jag göra nytta alla ni som inte tror på mig nu, tro alla ni som inte glor nu, bara glo lever som man lär och jag är den jag är kommer aldrig förändras så vänj dig vid det det är fortfarande samma kille i samma skor alla har vi vuxit upp från liten till stor håller huvudet högt håller mig fokuserad tränger mig fram även om jag känner blockerad ser min framtid från ett annat perspektiv ser du det jag ser kanske du fattar mitt liv reff: har gått igenom mycket mer än så fällt några tårar på den väg som jag går men jag står kvar, låter ingen säga annat har valt denna stig och jag e här för att stanna vers 2: all skit jag varit med om, det jag sett slutet är inte nära nej men kanten ligger tätt dags o glömma det förgångna börja om på nytt ny start, ny tid, nytt liv, kasta bort all skit vända och förvrida, det dåtida förtränga misär, o skapa om bokens framsida det är alltid samma visa dag in o dag ut så min bok lär nog aldrig få sig ett bra slut reff: har gått igenom mycket mer än så fällt några tårar på den väg som jag går men jag står kvar, låter ingen säga annat har valt denna stig och jag e här för att stanna Peace out, din boi vigg-E =)
www.youtube.com/viggemusic