[Audio] Hemp - Du är en landkrabba
Ny låt från mig (Hemp) Hejhej! http://www.speedyshare.com/files/25429917/Hemp_-_Du_r_En_Landkrabba.mp3 Mannen, du är killen som ingen ville veta av Hemp han är killen som alla vill ha mera av Hitta nån som mig, du får leta över flera hav Jag har ett flow, som endast jag kan hantera bra Det jag hanterar klarar inte ens en psykopat Säger du att du kan, så är du en mytoman Psykotiskt sjuk, det är därför jag lyckas bra Du kommer inte långt, när du försöker att stycka barn Du är ätbar, kallar dig risifrutti Men jag äter inte skräpmat, för jag är mister kunglig Jag är punktlig, som en punkterad cykelslang Du är en flamberad anka, som flyter fram Ta det hur du vill, du kan ta det som ett mordhot När jag knäcker dig, som fröna ifrån en solros Miljövänlig, skulle nog vart med i looptroop För jag tar din näsa, och sätter dit en morot Jag flyter, medans du är en landkrabba Inte ens din egna höger vill ge dig en handtralla Du får, inte ens ligga om du försöker antasta Inte ens trycka något, om det så vore lampknappar Jag flyter, medans du är en landkrabba Inte ens din egna höger vill ge dig en handtralla Du får, inte ens ligga om du försöker antasta Inte ens trycka något, om det så vore lampknappar Jag heter Hemp bre, ger dig en stämpel Vill du hooka med mig, så måste du va bättre Öppna inte käften, då finns du inte längre Jag vill inte vara med, för du är den sämste Jag heter Hemp bre, ger dig en stämpel Vill du hooka med mig, så måste du va bättre Öppna inte käften, då finns du inte längre Jag vill inte vara med, för du är den sämste För att vara så liten, så har du en stor käft Men du faller ner på botten, du lägger allt lodrätt I'm on fire, jag lovar det är kokhett Du skulle få rida på mig, men du är en flodhäst Kalla det tight, jag vet, jag är rankad etta Låter sjukt med både beat, eller acapella Jag måste säga, att du bara ska stanna hemma Och att du är bäst, det är väl en annan femma
I'm sick and twisted of twisting nipples.