beatet är pasé jag vet men jag skiter iii gillar faktiskt slingan grattis kalle du ditt feta svin svepa vin för jag inte möts av dina varma blickar känner du dig träffad av det här så är det karma fitta taggade från permisen nu väntar man på konsekvenser ingen mer kontakt med mamma pappa nikki eller vänner men det var mitt val för att smärtan fuck den blev för mycket trodde linn var kär mig sen satt man med en kniv i ryggen tog den fega vägen för jag mådde dåligt ville knarka satt där på min 12 stegsbehandling fast i andra tankar hjärtat bankar på men det känns tomt jag måste ha rutiner måste välja mina stider inte knarka hela tiden spela filmen när jag var ett barn och blåste på min tårta men det var så många ljus så mamma hjälpte till och blåsa vill inte se dig gråta hälsa till min lillasyster älskar er så mycket jag vill prata men vill ringa nykter .... jag är trött på mitt liv (dags att bli clean hey) .... jag är sugen på sprit (lack så försvinn ey) yeah , varför ska jag vara så förbannad kärleken är överskattat finns inget att ha varandra muckar på en vårdag inte farligt att va sårbar när karusellen stannar ska jag sluta samla åtal jag kan inte vara någon annan men jag vill så gärna kommer vara drogfri jag ska kriga fram med brutna hälar sluta jävlas jag kan inte droppa mina hemligheter sitter här i ensamheten vägrar möta verkligheten allt man gått igenom borde faktiskt bli rätt bra i slutet gud förbjuder om du ljuger luder jag är själv på julen mina syster barn har inte sett dom fett på länge jeppe jossan era teckningar dom sitter kvar i cellen yeah , för när morboror kommer ut ska vi göra något kul som vi aldrig gjort förut så ta hand om varnadra ni är änglar mina gosebjörnar inte bli som våran familj jag menar helt förstörda jonas din hora skulle aldrig gråta om du dog grattis till priset som världens sämsta storebror jag kämpar genom mörkret jag är ensam att va kriminell pappa ställer upp men ingen kärlek bara matriellt nu vet vart jag ärvde det att bli den enda pundarungen så , raka vägen in i kumlabunkern eller något annnat inte fan vet jag så fram med era pengar gratta kewdah på 23 års dan .... jag är trött på mitt liv (dags att bli clean hey) .... jag är sugen på sprit (lack så försvinn ey) grattis lotta för du har hittat någon som förtjänar dig grattis davo grattis skottis grattis linda grattis ninip och grattis till brushan henrik , jag älskar dig och tack för allt som du gjort under tiden jag var ute i friheten .. sist men inte minst grattis linn hoppas du får en bra dag och att du önskar dig ett samvete när du blåser ut ljusen ..Fuck the world för jag svävar som en albatross upp upp upp upp uupp på majja bloss
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!