[Video] Doktor Död, Senick, DanyH & Prendel - Droppar @ Fonkystudion
www.youtube.com/prendel
sjukt fint, haha!
I'm sick and twisted of twisting nipples.
haha riktigt nice ändå! simpel o nice idé för videon! ^^ DanyH shine:a som fan på denna faktiskt. riktigt tung vers! big up på er!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hahaha så jävla skön ni e asså! denna var fan mkt tyngre era andra låtar med dom där texterna!!! Tyckte detta blev så jävla rååå skönt ;) vill ha denna i bättre kvallè så man kan spara låten ;D digga detta fett mkt :D hahah big up för er boys =)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
tusen tack grabs
www.youtube.com/prendel
uppapuppa
www.youtube.com/prendel
Senick sög, har han talfel eller är han bara nerifrån? Resten var najs..
tänkte ingen annan på hur den mittersta snubben såg ut? Var det på skämt eller? Inte min kopp te hur som
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Moderator
2010-11-13 20:41
Mittersta snubben? Tycker den här är tvärfet, spanade in den på danyH's blogg imorses typ. Brukar digga det ni gör, skitfett!
time isn't wasted when you're getting wasted .
killen i tofs
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Prendel och DanyH var bäst, tillsammans med Doktorn som man tyvärr inte vill kolla på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FOREEEEEEEIGN BEGGARS! tyckte bara de va prendel o dany som la de fett på de här
4/20 24/7
Lönt att "ge någon spö" för att personen i fråga tycker någon ser äcklig ut, det har han väl all rätt att tycka? Och att han ska "ta självmord" (det heter begå självmord) för samma sak känns som ett otroligt fjantigt påhopp. Till videon, whoarap helt enkelt, ta det som ni vill. Kul upplägg på själva videon dock.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Nej, nu tar ni varandras händer och sjunger " Kombajah" Låten var skön =) Dock har jag redan hört doktorns vers och danyh´s också men det lät najjs som inisatan =). Jag tycker iaf att Doktorn ser näpen ut ^^ Ponytail och ett spretigt smiiil TUNGTTTTTTTT
Tyckte detta var tungt, har inget mer att säga än så! :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Tycker ni alla gör bra ifrån er som vanligt, Big up på er PZ !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt.. tungt..
Producent
2010-11-18 18:15
jag vet inte vilka som är pinsammast, ni som klankar på stilen, eller optimistisk. videon var halvdan, har sett bättj e !
Moderator
2010-11-18 18:25
Tråden rensad! Rensade bort en del orelevanta inlägg. Sluta kommentera hur folk ser ut, dom la upp videon för att få kritik för sin rapp. Tycker denna "video session" va fet i överlag jag iallafall =)
//TW
Tyckte det lät riktigt chill!
www.myspace.com/Sagoztyle
Producent
2010-11-18 19:03
dom la upp videon för att få kritik för sin rapp. nja, det skulle jag inte vilja påstå att dom gjorde... eller? för isf kanske dom ska öva på att kunna hantera kritik.
prendel døda!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Heeelt ok, dock störande att han till vänster nickar i otakt
Konstigt Ja det stämmer att vi borde kunna ta emot hård kritik på ett bra sätt, vilket vi både kan och gör. Men vi la upp denna för att få kritik på rappen inte på klädstilen, så när vi får hård kritik på något orelevant ändå är det klart man blir putt ;)
www.youtube.com/prendel