[Audio] Tattan- Battle shit
freebeat
http://www.speedyshare.com/files/25009042/tattan-_battle_shit.mp3
battle shit...
shit din text va faktiskt hel-knas battla mej idag, du har valt fel-dag knäcker dej så hårt att tårarna sprutar jag gillar bröst,vissa som dej gillar kukar å har faktiskt inte tid att sitta å gnälla men du ta emot rimmen långt ner i halsen för valsen e att du gillar att svälja jag ska inte va dum,men din text lukta dumhet klaga inte på min lyrik, inte alltid rumsren men du e dum..IQ nada för mycket banana? min lyrik kan inte alla skallar förstå men din lyrik vill ingen ens titta på så sluta bitcha då.. å känn förlusten å din text stank SKIT så släng den i duschen
hej å hå jag säger skål carltonbanks you got your sister phonenumber thanks? jag vill inte va elak, men du suger-ju mammas strap on. va tror du jag ljuger-nu mina rim kommer alltid va som en explosion medans dina e tråkiga som en nykter person jag går till attack med 40 procent-dynamit sprängs i luften ingen gråter för du e jämt-en-skit du e så dålig, så din mamma skäms-på-beat Yes hon e en fet emcee å hustlar hustlar på plattan
jag lägger illshit du läger skit som lillich och ta det inte som en diss-bitch en rad till och du lägger ner micken du ler åt mannens röv å dicken vill inte va elak, men du e fulast av alla oj ursäkta jag e fullast å du blev mäktigt-skallad mitt flow e gott som grillad... kyckling ditt så kallade flow e som äcklig-sallad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|