I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Markulin - halvdan freestyle

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-10-17 23:42

[Video] Markulin - halvdan freestyle

en halvdan freestyle jag droppade igår. Hoppas på att ngon ska gilla det iallafall.
peace

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-10-20 22:54
uppar denna för att ni inte ska trö att ja e död
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-10-21 14:15
Detta kanske bara är min åsikt :

OM du är seriös så bevisar du bara att du inte har någon talang när det kommer till snabbtänkande eller ordförråd. Detta var faktiskt pinsamt dåligt, och jag tycker att detta är den sista gången du lägger upp något sånt här, för din egen skull.

Fortsätt spotta vanliga låtar om du tycker det är kul med musik, för på freestylescenen hör du inte hemma!

Fred!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676

2010-10-21 14:40
Nej sluta.

Nödrim hela tiden, som en idiot med din stora fot. han tror att han är cool med sin kjol, han tror att han kan spela fiol.
eller varför skriva 2 rader när hela freestylen suger och är full av nödrim och påhittade ord.

Jag skäms när jag ser på det, och det borde dina polare i bakgrunden gjort också.

2010-10-21 16:35
njää

2010-10-21 18:31
uppar denna för att ni inte ska trö att ja e död

Om det ändå vore så väl...

Alltså seriöst. Inser du inte själv hur jävla mkt du skämmer ut dig? Helt jävla värdelöst

Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2010-10-21 21:20
HAHAHAHAHAHA alltså detta är fan nästan snäppet värre en köttbit asså hhahaa ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-10-23 20:05
Ni inser att det inte är något seriöst va?
släppte det som en kul grej så skratta hur mycket ni vill - tycker själv inte att det är särskilt bra men släpper det som sagt som en kul grej.

2010-10-23 20:09
Hur kan du säga att det var en skämt grej, du försöker ju så gott du kan + att du skrev:
en halvdan freestyle jag droppade igår. Hoppas på att ngon ska gilla det iallafall.
I SPEAK MUSIC

2010-10-23 20:16
Jag säger inte att detta klippet var bra på något sätt men hur tänker nu ni när ni skriver att jag borde "skämmas" ? Tänk om det en dag är en självmordsbenägen människa som droppar något som är dåligt och tar livet av sig pga era ord?

Skulle ni kunna leva med vetskapen om att just era ord bär skulden till att en människa dött?

Ni har inte tänk i dom banorna än va? kanske dags att tänka nu grabbar - väx upp!

2010-10-23 20:17
"halvdan" är ett negativt laddat ord ska du veta

2010-10-23 20:24
det bara å köra på,

skiter i hatarna markulinen

alltid kul å se lite freestyles å videos liksom

2010-10-23 21:48
tack.
Graffare

2010-10-23 22:48
Skulle ni kunna leva med vetskapen om att just era ord bär skulden till att en människa dött?

I detta fallet, gärna=)
-

2010-10-23 23:13
Allvarligt?

2010-10-23 23:13
ni e lägre än ja trodde
Rappare

2010-10-24 13:48
Tänk om det en dag är en självmordsbenägen människa som droppar något som är dåligt och tar livet av sig pga era ord?

Är du själv kanske självmordsbenägen? :)
www.youtube.com/ajdiin91
Rappare

2010-10-24 16:15
hahaha
fosho
Rappare

2010-10-24 16:58
vad för slags kritik förväntar du dig om du lägger upp nåt som du inte tycker va speciellt bra själv?

jag har svårt att ge konstruktiv kritik på detta, men ska försöka, jag tycker framför allt att du måste mer flyt i texten.. få en röd tråd i rimmen för nu ere bara massa tafatta nödrimm...
Music makes me feel...
Producent

2010-10-24 19:24
what, först har snubben kalsonger, sen har han en kjol.

öva för fan.
Producent

2010-10-24 19:26
Jag säger inte att detta klippet var bra på något sätt men hur tänker nu ni när ni skriver att jag borde "skämmas" ? Tänk om det en dag är en självmordsbenägen människa som droppar något som är dåligt och tar livet av sig pga era ord?

Ni har inte tänk i dom banorna än va? kanske dags att tänka nu grabbar - väx upp!

tänk om jorden sprängs i morgon, då ångrar vi att vi inte tröck ner dig med detta skit i jorden där det hör hemma. sluta jämföra med sådana saker, det blir så sjukt pinsamt alltså. speciellt när du själv vet att detta är värdelöst.

2010-10-24 20:29
Tänk om det en dag är en självmordsbenägen människa som droppar något som är dåligt och tar livet av sig pga era ord?

Om ändå du var så:)
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2010-10-24 20:50
köttbit_cheers;
det bara å köra på,

skiter i hatarna markulinen

alltid kul å se lite freestyles å videos liksom

haha självklart tycker den enda snubben som faktiskt är lika kass om detta :)
du kan inte förvänta dig att folk skulle gilla detta?

no hate, all fact- this sucks..

en människa med en gnutta självrespekt & självkänsla, hade aldrig någonsin lagt upp detta ens.

du är och förblir en wannaberappare, en som gör det för att få platsa in någonstans. tragiskt.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-10-26 07:26
Fy fan! Sluta eller verkligen kampa, mycket mycket hart mannen. Hang in there bara!

2010-10-26 07:36

För det första. Om man lägger upp saker här får man skylla sig själv. Lägger man upp sin låt, freestyle, video eller vad som helst i detta forum så kommer du få kritik på den, det är det som är meningen med ett forum som detta. Om man sen är självmordsbenägen kanske man borde tänka efter före man lägger upp saker här, eller om man är så känslig för kritik att man skulle ta självmord över det.

Så det är så det är. Här säger folk vad de tycker och tänker. Pallar inte du att ta kritik så lägg inte upp grejerna. För denna verkar du ju på något sätt fattat själv då du döpt tråden till "Halvdan freestyle". Varför ens lägga upp nånting som är "Halvdant". Lägg upp saker du är nöjd med istället, för om inte ens du är nöjd med det du gör(?) hur ska någon annan kunna vara nöjd med det då?

Till ditt videoklipp där, för att komma lite on-topic. Det var katastrof men det vet nog du också. Du borde nog få det bortplockat, är mitt största tips för det var verkligen inte bra och jag vet att du kan mycket bättre.

Så fortsätt kämpa, no hard feelings. Bara fakta.

Må bäst!
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected]
www.wizziedee.com
Moderator

2010-10-26 12:14
Finns det något mer att säga om låten så kör hårt! Allt annat snack kan vi hoppa :) Dock har ni änd hållt er hyfsat bra ändå!

Och att dra upp den frågeställningen angende självmordsbenägenhet var grymt dåligt, bara för att säga något..

Tyckte för övrigt inte heller att videon var något att hänga i granen. Bara en massa rim tagna ur luften utan någon som helst koppling med varandra, var av rimmen inte heller var speciellt bra. Men kör på och släpp något seriöst istället så ska du se att det blir bättre!
time isn't wasted when you're getting wasted .