[Audio] Ur Vårat Perspektiv - Är de här du kallar kärlek (Macke & Problem)
Yes! "Ur Vårat Perspektiv" kommer ännu med en ny track! Som jag nämnt i tidigare i trådar kör jag o Problem på hårt nu. Ska försöka dropa några låtar per vecka!
UR VÅRAT PERSPEKTIV!
Låten: http://www.speedyshare.com/files/24698685/Ur_V_rat_Perspektiv_-_r_de_h_r_du_kallar_k_rlek_Macke_Prob.mp3
Reff:
Är det de du kallar kärlek Du tog alla mina ord o bara slängde dom Jag kan inte visa mig som jag var då Jag står kvar på samma plats o jag kvarstår
Även om de inte blev som jag tänkt så Står jag kvar o jag tänker inte vända om för du Finns inte kvar i mitt liv meeeeeeeeeeer
Macke
Har blitt en starkare person lärt mig leva livets regler och det kallar jag passion för, ett förhållande som knasade fångad av dagarna som jag bittert ångrar att jag startade
men det som hänt de har hänt och det finns nog fan inget i våran värld som kan ändra på de och alla dessa jävla känslor jag brännt kommer ändå finnas kvar men kanske inte värt att tänka på de
Men inte lätt att vara efterklok när jag skriver sista sidan i slutet av våran stängda bok Jag sitter kvar här o tänker - Hur de hade blitt om vi bara vatt vänner
Jag kommer aldrig att förlåta dig Känns som varje dag var en anledning till att såra mig Så du kan bara dra åt helvete.......
Reff:
Är det de du kallar kärlek Du tog alla mina ord o bara slängde dom Jag kan inte visa mig som jag var då Jag står kvar på samma plats o jag kvarstår
Även om de inte blev som jag tänkt så Står jag kvar o jag tänker inte vända om för du Finns inte kvar i mitt liv meeeeeeeeeeer
Problem
Yes, det här är sanningen nu Jag kommer aldrig nånsin hitta någon annan som du för du är, helt unik och jag tänker på dig varje dag vi pratar väl ibland men du vet att det inte e samma sak
Shit, om jag bara visste hur du känner av mina lögner så skulle jag nog inte ljuga längre Men jag e less o nu ska sanningen fram ska ge dig alla pusselbitar tills dom faller på plats
Så jag, hoppas att vi ställer upp för varandra Hoppas att du aldrig glömmer våra stunder tillsammans för även om jag inte orkar vänta och gå vidare så gör de ont att veta att du kanske knullar nån annan
Så det e bäst om vi går skilda håll o tittar bort varenda gång som vi passerar varandra i innerstan för du o jag har inget hopp vill radera mina minnen så jag aldrig mera blickar bak....
Reff:
SPOTTA NU WHOA!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|