[Video] Chrippe spottar vers
bigboy papa get it done
Diggade tyvärr inte beatet, men versen var fet!
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Ingen jävla 2barsrappare här heller! Finns för många sånna! Fullt med respekt till dig och Villy! Detta var tungt!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
detta är riktigt blytunga saker, riktigt fet. diggar beatet, finner inget fel i det, passar temat liksom! även kul att man fick se hur du ser ut, hatar när jag inte vet hur folk vars musik jag tycker om ser ut! haha keep it comin, kika gärna in i min senaste låt! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
FETT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Feeeet skit asså!!
Micke From Mother Fuckin Miilk
L-Green : Vad har Villy med denna tråd att göra? Chrippe, riktigt bra skrivet, skönt flow och ett bra beat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cricko Det är en vers från vår netplay, så liiiite har jag ju att göra med tråden även fast jag inte spottat framför en kamera hehe.Chrippe Älskar din vers, låten kommer bli tung :)
hehe tack bigboy o tack alla som digg itDizzy: haha ok nu vet du =) villy vi ska mörda hela skivan de vet du =D
Riktigt jävla tyng ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Villy På så vis, då förstår jag! :) Jag ser fram imot netplay´n Chrippe & Villy!
så sjukt tung, när kommer netplayen? längtar!
We make rap, but we live hiphop
Oj jävlar vilken känsla, underbar
FAN VAD FETT! Älskar beatet & själklart lät rappen bra. Helvete vilket beat..
de låter gaaaalet bra , när väntas netplayen komma? , forsätt de här var galet tungt!
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Riktigt jävla bra !
tack för all kärlek! vi siktar på att släppa skivan i januari, kan diffa någon månad fram eller tillbaks, 5 låtar i stort sett klara än så länge, vi siktar på en 12 spårig..så de går frammåt
Moderator
2010-10-15 17:11
Helvete vad fett detta va chrippe, väntar på skivan!
//TW
väntar på skivan mannen, helvete. Blir en sen men grym julklapp vi alla får, värt o vänta på!
tung respons bröder ta över
bigboy papa get it done
Dizzy Haha spelar väl ingen roll hur personen ser ut om du nu gillar hans musik eller hehe;) Lite väl bögigt sagt enligt mig haha
Shit, Galet skit. Längtar ännu mera nu vafan, nu får ni "RAPPA PÅ"!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
shiiit vilket beat! vem har gjort det? grym rapp åxå! blir najs detta
de är chrippe som proddat beatet, han kommer stå för större delen av produktionerna
bigboy papa get it done
ett ord, tung!
Jag har tryckt din flickvän som aftonbladet.
Tungt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Riktigt Fett Skönt Beat TÖNNGGGA Bars!:D' Keeep it uP!
Tack för bra cred mina vänner, de är mycket motiverande för oss och vår skiva! One, Chrippe
vem är det som står för det överdrivet softa beatet? Lite Armageddon över det. Versen var fet!
kennybarfighter Det är Chrippe som står för beatet
FETT BRA
15 bast inge fjortisrapp hah
måste säga det igen, satan så tungt det här är alltså!
mm nice shit mayn! Keep it up!
tung kretik, hörde just en ny låt från skivan HAHA nån kommer få kakken
bigboy papa get it done
TUNG gillar bit o rap
pra gjort! :)