Din röst är sjukligt unik still, och jag gillar det som fan! Gillar andra versen och andra refrängen mest! Du kan din grej, keep spittin! och om man får vilket man antagligen inte får så vill jag gärna be dig kika min senaste session :) Fred & Kärlek!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
Tycker inte man hör så mycke av hans riktiga röst för att de är för mycke filter. Jag är inte politiskt insatt men har två frågor: Ska man ta in invandrare om man inte kan ta hand om dom? Invandrare som inte sköter sig och går till kriminell verksamhet/annan typ av brott eller om invandrare helt enkelt skiter i att assimilera sig med samhället (en viktig del för att få jobb borde ju vara att lära sig svenska), är de rätt att behålla dom? Hur lång tid ska dom få på sig? Tex: inte lärt sig svenska efter 10 år, rätt eller fel? Jag skriver opolitiskt så börja inte hata, de är frågor inte åsikter.
En bit av allt och inget
valentine: Vad ska man göra med svenskar som blir kriminella då? Låta do msitta inne cirka två år sen låta dom komma ut och frotsätta sin kriminella bana? Jag blri så jävla lack när folk skyller kriminaliteten på oss invandrare, liksom väx upp och kolla runt? Vilka såtr för mest övergrepp och incest emot barn? Jo svenska medelålderns män! Så kolla fakta innan du börjar kasta sten i klas hus... Det e bara mni insikt, andra har säkert andra synvinklar på det hela men men:) Det e e fritt land så man får väl tycka vad man vill antar jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gosh.... du började hata utan anledning.... som att prata med en vägg. okej, så du tycker att en invandrare som kommit hit och begår brott första veckan han är i sverige bara ska forslass in i fängelse o sen ut på gatan igen? Bara för att förtydliga. och andra frågan da?
En bit av allt och inget
hålla gärna tråden till låten tackl-green: tack för fina ord, kollar in din session sen å lämnar en commentvalentine: jag e te heller så jätte insatt i politik men just SD stör jag mig på då dom har så (enligt mig) ologisk politik som bara skapar irritation bland folk. integrationen i svergie e ett problem... som de e idag så kan man inte ta hand om alla människor som kommer, jag håller med! MEN! jag tror absolut inte SD har lösningarna på detta... dom skapar bara mer hat med sån extrem politik... jag tror de skapas mer "vi och dom" känsla i samhället... sen tror jag att mångainvandrare från speciellt icke europeiska länder har svårt att assimilera sig i samhället pga just att de e för mycket "vi och dom" syftet med låten e väl just att få folk att fatta att SD just inte e lösningen på problemen.. sen har dom så många idioter i sitt parti som gör bort sig på så oplitisa sätt att jag kan inte ta dom seriöst... tack att du lyssna :)
Music makes me feel...
du hänger ju ut sd så allt kring sd måste ju vara relevent, och invandrar politiken känns ju som en av dina topiker i låten :P kan man få se lyrics på låten eller? tack för ett mycket trevligare svar förresten :)
En bit av allt och inget
valentine här kommer texten pz SD skriker "var stolt över sverige" partiet som delar upp folket efter färger hur kan man döma någon efter färg och kultur jimmie åkesson, ärligt mannen jag frågar dig hur? hade du makt som en diktator hade du nog byggt en mur så att inga blattar tar sig inga svenskar kommer ut e jag landsförädare för att jag har polare från världen över jag behöver inte er, de e dom som jag behöver ska jag vara stolt över hatet ni sprider? jag skäms att vara svensk, på grund av er fucking banditer jag vill att blandas med andra, de här e sverige för mig och som ni märker sverige vill inte vara som er ni har rätt som alla andra till yttrandefriheten men hur kan ni tro att ni e svaret på problemen att muslimerna ska ut, med morot och piska hat föder hat! de ni föder e ilska jag blir mållös, så sant som jag skriver de e ni som e faran för sveriges frihet politiken som ni för kommer bara spä på allt de här hat, segregation, ingridienser för en galen värld ------------------------------------------------------- x2 vem e du att säga va som är svenskt? vi gillar olika, snälla öppna ögonen jag har vänner ifrån välden över än sen färg avgör inte vem som e min vän ------------------------------------------------------- ärligt talat va hände med palmes ord? om ett land utan fördomar för alla på vår jord? jag vill inte se mitt land bli som frankrike och danmark jag vill ha ett land som står med öppna armar som tror på människor, som inte särskiljer jag antar att vi lever i helt olika sverige smygrasismen har fått sitt ansikte försöker att förstå men fuck man jag kan inte hur kan man säga att muslimer e ett hot bara för att man har en annan gud, en annan tro? fundamentalister, de e dom vi ska va rädda för inte människor som knäböjer i en bön jag blir äcklad av eran medeltida politik va hände med ideal, empati och harmoni ni kämpar för vårt land men mannen vet du vad majoriteten av sverige vill inte vara en rasiststat e inte världen galen nog som den är? jag tycker de e sjukt att man tänka sådär döma boken innan man läst en enda rad e de så de ska va, vill inte jag heller stanna kvar
Music makes me feel...
Så kolla fakta innan du börjar kasta sten i klas hus... Vem fan är Klas?
Nice nice! Måste hålla med om att mixen är lite knas men men, det är budskapet i låten som är det viktiga! Tycker du la det riktigt bra!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Vem fan är Klas? HAHAHAHA fyfan va jag garvade åt de
tack ajdin.. stör mig som fan på mixen.. kanske mixar om den nån dag
Music makes me feel...
valentine Jag vill inte hata, men har du några bevis på att en invandrare begår brott under sin första vecka här? Bara undrar så jag hatar inte;)
okej, så du tycker att en invandrare som kommit hit och begår brott första veckan han är i sverige bara ska forslass in i fängelse o sen ut på gatan igen? Bara för att förtydliga. det var exakt vad jag skrev om svenska brottslingar lixom;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Simon 1986 "Vilka såtr för mest övergrepp och incest emot barn? Jo svenska medelålderns män! Så kolla fakta innan du börjar kasta sten i klas hus... " Visa mig den statistiken så är du snäll. Jävla påhitt.
åter igen, var snälla och håll tråden till låten... disskutioner kan ni hålla i andra delar av forumet!
Music makes me feel...
hur kan man döma någon efter färg och kultur jimmie åkesson, ärligt mannen jag frågar dig hur? mannen - filloutni kämpar för vårt land men mannen vet du vad majoriteten av sverige vill inte vara en rasiststat mannen - filloute inte världen galen nog som den är? jag tycker de e sjukt att man tänka sådär känns lite nöd rimmigtska jag vara stolt över hatet ni sprider?jag skäms att vara svensk, på grund av er fucking banditer jag vill att blandas med andra, de här e sverige för mig och som ni märker sverige vill inte vara som er Du säger först att du skäms o sen tar du tillbaka det. typ. Kunde vänt de till att de va dom skulle skämmas i första raden också. --------------------simon1986 P24 de du säger blir orelevant då jag tagit ett exempel från luften.
En bit av allt och inget
alltså denna var okej men tycker det börja bli utjatat om dessa Sveridemokrater. tyvärr men det är sant.
valentine intressant analys, jag håller med de e lite fillouts å nödrim.. kan inte säga emot de... men som sagt, tack för att du lyssna å kom med kritik!darkis aah jag vet, börjar bli lite played men kände för att skriva av mig lite... plus att man måste ju fånga vågen när de e ett ämne som många disskuterar, fler som hör ens musik :P
Music makes me feel...
nån mer? upp
Music makes me feel...
Vad ska man göra med svenskar som blir kriminella då? Låta do msitta inne cirka två år sen låta dom komma ut och frotsätta sin kriminella bana? Jag blri så jävla lack när folk skyller kriminaliteten på oss invandrare, liksom väx upp och kolla runt? Vilka såtr för mest övergrepp och incest emot barn? Jo svenska medelålderns män! Så kolla fakta innan du börjar kasta sten i klas hus... Grejen är ju att det är flest invandrare i Sverige som är interner på anstalterna. Ganska mycket högre procent också. Vissa invandrare har sjuk och snevriden syn på många saker som hur man behandlar kvinnor. Skulle jag få en tjuga för varje gång jag har hört en invandrare kalla en annan tjej för "jävla hora" och säga "Jag ska slå ihjäl dig" o.s.v så skulle jag nog vara miljonär.
Jag är inte rasist jag är bara den som inte blundar för problemen. Vi bor i Sverige och om invandrare ska komma hit och vi ska rädda er så ska ni ju kunna bete er. Det är ni som ska anpassa er till oss inte tvärt om!
Vi ska få sjunga nationalsången och hissa våran svenska flagga utan att det är rasistiskt.
Och varför Sverigedemokraterna nu sitter i riksdagen är just därför att dom vågar säga vad dom tycker. Dom vågar ta upp problemet med invandringen vilket inga andra partier har vågar. Hade dom större partierna som sossarna och moderaterna tagit tag i frågan så skulle inte ens Sverigedemokraterna finnas!
Vi ska inte ta in fler invandrare om vi inte ens klarar av att ta hand om dom som redan finns i landet! :)
You don't know what you got, until you lose it.
Ett stort fel som sverige gör är att dom sätter alla invandrare på samma ställe. Kolla bara på rosengård i malmö, nya invandrare lär sig av dom som redan bor där och det blir bara ännu mer kalabalik. Jag är själv blatte men inte fan håller jag på och apar mig iaf, bott i sverige sedan 94 och anpassat mig så varför ska inte alla andra också kunna göra det, så svårt kan det väl inte vara, eller?!
www.youtube.com/ajdiin91
Yes det finns också väldigt många invandrare som sköter sig! Och vad jag vet så är det väl inte svenskarna som har bosatt alla invandrare i Rosengård utan dom har väl själv valt att bo där? Samma sak som här i Umeå så har vi två stycken ställen där det bor flest invandrare och dom har nog alla valt att bo där :)
You don't know what you got, until you lose it.
tycker bara det låter stressat, men ändå skön röst. + fan, läs på lite om sverigedemokraterna (y)
Ja okej det har du rätt i om att en del väljer själva, men dom som ska skickas någonstans borde man kanske kolla upp om det finns någon annanstans att bo på.. Men men, är väl försent nu antar jag :P
www.youtube.com/ajdiin91
älskade verkligen denna låt :) Men måste säga bara att jag hatade OLOF PALME! pzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
rappmannen och varför? vet du ens vad han gjorde under sin livstid? palme är typ ett helgon i folkmun.
LindeR_ Och vad jag vet så är det väl inte svenskarna som har bosatt alla invandrare i Rosengård utan dom har väl själv valt att bo där? har svårt att hålla med om det, se tanken i detta, dom har valt att bo där för de är vad dom har råd till. De är helt logiskt att invandrare utan svensk... certifierad utbildning får "bättre" betalade jobb och kan bo i tex danderyd.
AjdiiN P19 Ett stort fel som sverige gör är att dom sätter alla invandrare på samma ställe. fett jävla word på de.
Ghettos skapas, rasism föds, problem kommer med bådadelarna. Iomed att ghetton skapas blir folket där utfryst från resten av samhället och de blir en värre att assimilera sig för dom.
En bit av allt och inget
Skitnödig? (okej kanske lite onödigt) men du låter som du behöver gå på toan. Din röst är inte skön att lyssna på med andra ord. Gillar låten, men din röst förstörde den tyvärr.
mjr haha de va lite kul :P lugnt, jag e inte så känslig för kritik, de uppskatts bara med ris och ros... oftast får jag höra att folk gillar min röst, men du har nog lite rätt för att jag va jävligt stressad när jag spelade in låten... gjorde den här låten på ett par timmar bara och när jg spela in å mixa så gick de jääävligt fort, va tvungen att ha klart låten till ett projekt... kanske därav den "skitnödiga" rösten :P eller sååter jag bara så helt enkelt
Music makes me feel...
Haha okej. Aldrig stressa in en låt, då blir den oftast inte bra -.-
Amazing skit nice älskar din röst :D:D !!!
realyztic tackar sista upp
Music makes me feel...