[Audio] Hemp - Skalman på fri fot SESSION
En snabb session jag gjorde idag! Säg vad som tycks, eller låt bli. Hejhej!
http://www.speedyshare.com/files/24617594/Hemp_-_Skalman_p_fri_fot_SESSION.mp3
Ah sho, kalla mig för mister retsticka// Stabbar ur dina ögon med kinespinnar// I'm a player, direkt på din spelbricka// Vi är oss själva, och båda är felfria// Sluta bete dig som en sneknullad lerduva// Vi är spelkungar, från filmen trehundra// He-Hemp, världens mest lekfulla// Kalla mig tjockis, för det är så Hemp rullar// Jag snackar kallprat, slänger ditt askfat// Kallar dig för krabat, slänger in en granat// Du är tjock, du är inte någon kvadrat// Du är så stor, att du är din egen grannstat// Du har ett flicklag, du får inget bidrag// Du är en tidning, jag ger dig ett inslag// Är jag iskall, eller är det vinddrag// Kalla mig för Birdman, jag ger dig ett vingslag//
Det jag ska göra är att tända upp min VP// Ta ett bloss, utan att ta några snesteg// Ingenting är helt fel, i min egna världsdel// Inte smal, men inte heller tvärfet// Jag har slitna stämband, jag trampa på Hemp's katt// Nu blir du allt läskad, du har bara mjältbrand// Typ som i Estland, med världsbrand// Och nästan som i Värmland// Jag har hört att det du lägger är skit// Medans min kvalité är som HDMI// Jag kommer in och jag antastar// Med min pannlampa, ha-ha-ha// Du ser sliten ut, typ trasdocka// Sitter och skrattar, typ som knasbollar// Jag har järnkoll, men jag har hjärnbrist// Du haffar kossor, typ som en färist//
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|