Lyrics: Verse1: jag förstår inte varför du är så bitter för de var väl du själv som faktiskt satte dig i klistret och träffade på mary istället för att sköta plikter hinkade på helgen, kanske träffa nåra bitches de är dumt och dricka mycke och du vet de sant för ja vet personligen hur du har kunnat bli ibland de va skrämmande o se dig så hurfan måru egentligen? är de någonting du döljer för mig, kära vän? eyo man måste balansera du kante bara leva livet som du fantiserar dagarna man sliter tills att händerna känns blodiga måste man gå genom för att upskatta dom roliga utan o låta som nån moralkärring men de dags broshan, dags för en total förrändring de kommer lösa sig för dig om du ba står dig själv trogen allra vänligaste hälsningar, din blodsbroder. Hook (2x): Dina vänner dom vill hjälpa dig Men du måste gå rätt Du kan låta dom få hjälpa dig dit Men aldrig låta dom få styra din väg Verse2: okej, jag är glad att du faktiskt bryr dig de väldigt sant de du säger, de e så typiskt mig o göra nå sånt, men de vet vi sen förr att skolbänken inte tilltalade mig ett dugg dumt o dricka mycke, de klart att ja vet mannen men är du någon fucking ängel själv kanske? jag mår som jag förtjänar men ja vet hur ja ska tacklare finns ingenting jag döljer för nån, jag e ju rappare jag kom till världen med ett högre syfte än o va som alla andra de därför jag drömmer mycket jag kommer nå min dröm, fast du inte tror på mig vem vet?, då kanske jag skriver ett brev till dig jag kommer alltid vara samma gammla kille som trodde på sig själv fast hela världen inte ville men tack för allting som du skrev, jag önskar dig väl allra ärligaste hälsningar, dig själv. Hook (2x): Dina vänner dom vill hjälpa dig Men du måste gå rätt Du kan låta dom få hjälpa dig dit Men aldrig låta dom få styra din väg