Tack som fan för alla kommentarer! De värmer som fan denna kyliga tid. Texten ! Vers1: Sitter och grubblar över saker som aldrig blir bättre Mörka dagar gör mig skit depp i skrivhäftet Vandrar gatan fram och tänker bara på allt hat Det snurrar runt i skallen jag kan inte slappna av Tappar fattningen det känns som att jag ramlar snart Tankarna snurrar runt och blir flera för varje dag Har inte äns tid till att ta ett djupt andetag och slappna av Shit! hur kan man palla av? Dessa långdragna dagar av mörker och regn Jag försöker hela tiden så nu önskar jag mig Lite framgång, sitter på min balkong, hösten slår ihjäl mig denna årstid är kampsport Tankspridd i en hård tid, på samma gång Kämpar på men snart faller allting bort Vers2: Har kämpat hela året för att glömma och förlåta För att kunna drömma och ha allting ordnat Men sen så vandrar man tillbaka dit man aldrig vill Allting blir samma skit som förut jag pallar inte Dom säger res dig upp, jag säger fan jag kan ju inte Kan inte fatta vinkeln, känns som att jag fattar inget Inget flyter som det ska, Mera skit varje dag Fan jag skiter i det här måste visa mig stark Blod, svett å tårar fan musiken är allt Så jag kämpar och jag skriver och det skiter sig ibland Men jag måste fortsätta om jag ska bli nånting alls För, jag har drömt nu i flera år Vill aldrig vakna upp, snälla ge mig nåd Dom säger de som inte dödar en Gör en bara starkare, vandrar fram tills jag haltar och faller ner