[Audio] Jommpish - RIP Anton Antmar
Vila i Frid Anton Antmar. Kan inte fatta det. Men det här är väll det minsta jag kan göra.
http://www.speedyshare.com/files/24576572/Jommpish_-_RIP_Anton_Antmar.mp3
Vill börja med att säga tack,// för alla fina stunder för alla år//
kan inte fatta, men försöker att förstå// klumpen i halsen kväver mig fattar inte hur det kunde bli så// du va så skön, saknar tiderna från gården// saknar dig saknar oss, saknar alla dom där åren// minns du när jag och elin låg i din pappas säng// alla öl vi har druckit, fan du var allas bästa vän// minns du när vi spelade in våran radio kanal// när vi käka finlands godis och sket i flera dar// vi lärde oss leva, vi blev gammla tillsammans// kan inte fatta att du inte längre andas// men livet förvandlas, du finns nu på en annan plats// du fick min deparation att utbrista i skratt// så sjukt snabbt åren bara springer förbi// 19 år känns som 1, nästa dag saknar du ett liv// men minnena kommer alltid finnas inuti// vi ses anton ant mar, peace och vila i frid//
jag ser en stjärna som sakta faller förbi// ja, jag är svag för att vi inte engna mer tid// jag vet att du mår bra, att du seglar förbi// med ett segel av oss, vila i friiid//
ser dig i spegeln när minnen börjar eka// men sanningen tar över och försvinner i en skepnad// ser ditt hjärta och jag hör hur det slår// men spegelbilden krossas och tar med dig upp endå// fan det känns som igår, när vi va galna och glada// jag skriker och slår, men kan inte spola tillbaka// fan broshan, jag ska hälsa från alla// michell, dahl anton, och dom andra// dom säger att det är svårt att andas att dom inte klarar av de// hur det svider att dom inte veta hur du har de// så långt bort men endå så nära// men jag minns dig fortfarande som en blinkande stjärna// och jag är glad för dom stunder vi delat// fast livet inte gått åt det håll som vi pekat// men när stunden är inne så ses vi igen// vila i frid för tills dess så ska vi leva för dig//¨
jag ser en stjärna som sakta faller förbi// ja, jag är svag för att vi inte engna mer tid// jag vet att du mår bra, att du seglar förbi// med ett segel av oss, vila i friiid//
(antmars röst)
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
|