[Audio] Seth Dee - Jag vill säga förlåt
Yo. Låten handlar om att jag vill be om ursäkt till alla mina vänner för en sak, mer får ni höra i låten!!! Men det är bara att hata det är det enda ni kan göra åt mina låtar :) PUSS PÅ ER!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Fin låt mannen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ska du ha =) kul att höra... meeer
tack ska du ha makke :)
MEEEEEEEEEEEEER!!!! =)
Du blir bättre mannen, mixen är snäppet bättre än den var innan, keep up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att höra :) !! Nu när jag trodde att ni skulle gnälla & hata som ni brukar göra så gillar ni istället :) kul att höra! :)
håller med Ekman
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
alltså du är ju inte helt kisskass som du va förut, du har bättrats, keep doin that. det enda jag har att säga är att om ens kompisar säger upp vänskapen för man röker weed ibland, så är dom fan inga kompisar. fuck 'em.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 ? röka ibland? vad vet du om mig ^^ förstår hur du menar, men jag rökte väll mer en ibland vettu? det var fler en 4,5 gånger i veckan!!!!
det låter ibland i dina låtar som om du verkligen tar i när du rapar, men denna gången gjorde du det helt ok asså :) keep on :)TDM PyzZ
jag kallar musiken kärlek, du då?
Producent
2010-10-04 00:09
budskapet i låten är fint, men konceptet är pinsamt :/
budskapet i låten är fint, men konceptet är pinsamt :/ ja.. i början av låten när du säger säger , Tack vare att jag rökte/röker weed ( hörde inte riktigt va du sa men pallar inte lyssna ingen på de ..)
de kunde skippat låter lite wannabe ..
men visst bättre än vad du brukar vara! mixen är bättre , flowet låter bättre .
Denna ska du vara stolt över (förutom början då .. låter som du bara skojar med hela låten)
röka ibland? vad vet du om mig ^^ förstår hur du menar, men jag rökte väll mer en ibland vettu? det var fler en 4,5 gånger i veckan!!!! de kunde du också skippat att skriva :P ingen blir imponerad ..
rökte du weed "4,5" gånger i veckan och torskade kompisar pga. detta? ....Okay! skulle fatta om vi snackade om en heroin torsk... men detta låter ju bara gulligt.
kul att jag inte denna gång hör en diss. Gillar absolut inte alla stopp du har i beatet, tycker man tappar känslan när du ha det i varannan rad, do u feel me? Annars tycker jag faktiskt att du flyter på bra och fortsätter du så hära och skiter i alla världelösa dissar och skaffar fram bättre studio prylar så kan du bli duktig. Fortsätt!
fosho
bättre än dissarna, håll dig på rätt spår så kanske de blir nått av dig med
Yours truly, Slobe
Ja, bättre än vanligt. Men konceptet är som sagt pinsamt. Introt, wtf? Sen om dina polare inte diggar dig för att du röker en fet jävel, alltså.. Umgås du med småttingar på 12 år eller? ;S Du skulle gjort låten lite längre. Och sen göra en "förlåt låt" om att du röker.. Näe, pinsamt tycker jag. Sen ska jag vara den som är den, men jag tror inte ett dugg på att du ens sett en holk i hela ditt liv.
Wurrup?
Håller med om att du har blivit bättre osv, men tänker inte säga att du ska fortsätta såhär för du har sagt flera ggr att du ska sluta med dissar osv, men så fortsätter du ändå. Kan tänka mig att det är jobbigt att man får dissar av folk hela tiden men du måste inte lyssna på dom. Så fort du ser att nån lägger upp en diss så låt bara bli att gå in på den tråden. Rikta din energi mot viktigare saker som att göra riktiga låtar till exempel.
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Grymt bra!
Jag gör de som bäst, när jag mår som sämst Ge mig en mick - Jag dissar vem som helst!
Vinden verkar ha vänt, är det här en självbiografi? då lever du upp till en skaplig dubbelmoral tanke på att du har sagt att du umgås bara med pundare. Som har dragit ner dig i amfetamin och sånt skit?
Men ändå ber du om ursäkt för du röker holk, visst det här är bättre än det du brukar lägga. Men sluta vrid och vänd på sanningen..
Det som gjorde mig irriterad och förstörde hela upplägget var:
röka ibland? vad vet du om mig ^^ förstår hur du menar, men jag rökte väll mer en ibland vettu? det var fler en 4,5 gånger i veckan!!!! Det där är bara bullshit, du vill vara en gangster/pundare. Det är något du vill leva upp till sorgligt nog men sant! Jag har aldrig kommenterat en låt du har gjort seriöst just för du vrider på sanningen i varje "seriös" låt du gör.
Men själva låten är bättre än vad du någonsin har lagt förut, så forsätt på det här spåret, men sluta ange dig för någon annan än han du är.
För jag vet vem du är på riktigt.
Du är varken : langare, pundare, alkoholist eller rånare.
Visst du har säkert, köpt en 3a brunt till dig och dina vänner, du har säkert testat röka, du har förmodligen supit 2-3dagar i sträck. och du har kanske snott en 100ing på en fest någongång. men det gör dig inte till han du vill framstå som.
SÅ sluta spela någon badass killerX_rÖkabRUNT_sWEp20. Och skriv normala texter så kommer det här bli skit bra i slutet, lycka till.
Tack allihop att ni tycker det låter bättre en förr kul att ni gillar denna gång då :) Nu blev jag glad om jag ska vara ärlig hehe.. trodde ni bara skulle hata & hata som vanligt emot mig!!!! OCH. Spoiler Underhållning: Umgås du med småttingar på 12 år eller? ;S Jag umgås med folk i min ålder 21 till 25 år ungefär & dom är mogna & jobbar & har familj. så aaah.. så jaaa dom tycker det är jävligt töntigt att röka weed medmera!
Tack allihop att ni tycker det låter bättre en förr kul att ni gillar denna gång då :)
Nu blev jag glad om jag ska vara ärlig hehe.. trodde ni bara skulle hata & hata som vanligt emot mig!!!!
OCH.
Underhållning: Umgås du med småttingar på 12 år eller? ;S Jag umgås med folk i min ålder 21 till 25 år ungefär & dom är mogna & jobbar & har familj. så aaah.. så jaaa dom tycker det är jävligt töntigt att röka weed medmera!
Du hoppade igenom raderna på mitt inlägg va?
Jag umgås med folk i min ålder 21 till 25 år ungefär & dom är mogna & jobbar & har familj. så aaah.. så jaaa dom tycker det är jävligt töntigt att röka weed medmera! Sist jag hörde något hade du en vänskap från 92 till 89. Men visst du kanske har nya polare.
men så är det inte längre herr olsson neggaboiii ? jag bor i sandviken nu & har bytt umgänge, har jobb och umgås med folk mellan 20 & 25 nu satt du vet.... så tyvärr så känner du inte mig nå mer! Därför jag inte svarade på vad du skrev, för det du skrev så var jag för länge sedan, bodde på behandlingshem mellan febuari & mars och sen nu i sandviken sen dess... så det var länge sedan jag bodde i gävle!
Du borde träna på lyriken o skippa de dära "weedet" som du inte röker. Flow satt väldigt fint men behöver förbättras. behöver ja säga nått om ljudet? Tror nog du fattar ändå .
PAUSA lite här nu. om du nu har jobb och skit vrf röker du på då? är väl fn inte det smartaste att göra när man ska te jobbet nästa dag. osv. dock läste jag här lite i tråden :
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/694136/1.aspx och fundera lite vad stämmer och inte tänkte på att du skrev (sAtt jag å stammade HAHAHAH jag var sjukt beng å satt bara å garvade i låten idiot hora ;D ) står stila i huvet vad stämmer och inte stämmer och skit. dumt att ens skryta om att om vart på behandligs hem och sedan rökt på o skit.. vissar mer hur stolt du verkar vara för du har gjort detta. är man en ny person som du säger efter att du flytta till gangster land eller vad skiten heter så är det väl jävligt dumt att säga masssa sådan skit om man är en ny person som vill lämna sitt gamla ja. för då mer eller mindre skryte du och verkar cool med det hela. men ja jag kan helt åt helvete fel med :). men den uppfatningen osv jag har fått och har.
och dessutom om man skulle göra något som tex röka på eller liknande eller sno eller likande så håller man käften om det så det inte kommer ut. för en vacker dag kommer det till fel person så blir det ett jävla hallå. så har man inget kvar poff allt försvann för att man skröt om massa skit och sedan står du där och sparkar på en sten själv. för antingen att inget stämmer eller att allt stämmer.
jag hatar inte jag diggar inte. utan vill ha fakta :) för tycker nämligen det dycker upp massa olika saker i varje diss elle vanlig låt eller något som du skriver på whoa.
rätta mig om jag har fel.....
bättre än förut, flowet var bra :) yeaa peace out
WWW.BASSMUSIK.SE !
ENTER Gud vad du klagar på han! Du e inte så jävla bra sj och stor om du nu tror det! Jag kommer sj från Ösd och ingen av rapparna som jag umgåtts med där vet ens vem du e mannen, du e säkert bara en liten fjortis som gör din musik hemma i hemlighet haha!Seth Helt okej låt, men vad har du för kompisar egnetligen som slutar va din polare bara för du röker? Jag hade kanske förstått om det varit herioin eller nåt tyngre, men röka e bara löjligt
tack ska ni ha endå att du tycker jag förbättras :) kul att höra :)