En Hand, upp för Von simon// En Hand, upp för swagen// En Hand, för legenden big pun// En Hand, fuck it ja du hörde// Mannen, Dags att visa swagen// Baggie jeans, gucci och upp med näven// Von Simon spottar hela vägen// Visa hela världen, Chile ändå bort till Sverige// Har alltid swagen med mig// 100 papp i ficka, jag kan slicka vilken fitta// Jag vill, titta, mannen vill du snacka cash// Fuck that, har inte tid för några bad ass// Bara checka min stil// Jag har gjort det här sen Big Pun var i liv// Rest in peace// Inte många nu för tiden som kan gö det som jag// Von Simon en av få dog// Kliver runt i klubben, fitter kollar snett// Men fuck that, jag är nummer ett// Jag ska spotta mig till tronen// Den är min, skiter i om ingen tror mig// Men jag vet att fansen vill att jag ska gö det// En Hand, upp för Von simon// En Hand, upp för swagen// En Hand, för legenden big pun// En Hand, fuck it ja du hörde// Mannen, du kan se mig glida ner för staden// Med ett gucci bälte runt min mage// Det här är stil, så fucking äkta det kan bli// Hatare kan hata för jag skiter i// Fan jag vet det låter as tråkigt// Men jag softar i min pool på min tak våning// Santiago Chile, 2010 har varit mitt år// No doubt, så mannen lyssna på// Von Simon, han som gör det som få// Har aldrig vart en gangster eller haft med droger// Men vet ändå hur man greppar mikrofonen// Och får det att låta som ett spår från capital punsichment// Mannen tro mig, det här är ingen skämt// En Hand, upp för Von simon// En Hand, upp för swagen// En Hand, för legenden big pun// En Hand, fuck it ja du hörde//