I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Malle & Pofle - Disko [Musik Video] (Radio Låt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-09-28 20:57

[Video] Malle & Pofle - Disko [Musik Video] (Radio Låt)

Som jag sa in den andra tråden så yes den har spelats på radio och nu är musik videon här..

men vi kunde inte vänta till imorn så vi la upp den på youtube ikväll och här är den..

Enjoy

2010-09-28 22:32
Varken videon eller låten var nått som kommer visas eller lyssnas på igen.
Sorry, förstår faktist inte hur detta kan ha spelats på radion. Vilken kanal om man får fråga? (webbradio antar jag)
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx

2010-09-28 22:35
nope inte webbradio.. Din Gata 100.6 i malmö..

Men tja alla kan ju inte gilla de, sånt e livet.

2010-09-29 09:28

2010-09-29 11:50
Nej nej nej och åter nej.
Rappare

2010-09-29 12:17
lame... inte min stil av musik, men de e ovidkommande och videon saknade känsla
Music makes me feel...

2010-09-29 15:10
Hahaha, vad fan är det här! Ni kan ju inte mena allvar, jag ber för att det är ett skämt!

Rappare

2010-09-29 15:26
JOBBIG låt bara !!! Äcklig j*vla Mix ! Inte min stil killar !

2010-09-29 22:43
oj vad pinsamt? Ni får ju till och med Stanislavs låtar och videos att framstå som grammy nominerade?

Det roliga var att jag verkligen satt och vänta på ett tecken, där ni visar att ni driver? Men det kom aldrig, men jag hoppas verkligen att det är på skoj :)

2010-09-29 22:52
roligt att ni skrev radio-låt , brukar aldrig lyssna på radio men jag minns som liten att dom spelade 99% bullshit å trams.

men till videon, jag gillar hur ni gjort videon, tjejen e söt.
men inte min typ av musik.

pz

2010-09-29 23:08
ächh nu känner jag att jag måste komentera..

HAHAHA! "Whoa kritiker" bryter verkiligen inte mönstret, man kan lätt se en liten röd tråd ibland alla forum.. och den ser ut som så att alla går efter den första komentaren, och om det skulle hända att någon lägger en motsvarande komentar så "se där det är en homie! wieee!"

antar att det är för att det lätt uppkommer bråk annars alla ska säga emot andras åsikter.. men visst videon kunde väl blivit fetare med en ordentlig Blue Screen men när inte budgeten räcker till så får man göra det bästa av saken och det känner jag att vi gjorde endån.. sen så känner jag även att detta är relativt nyskapande och alla vet väl hur "Svensson" tycker som sånt....haha...

Men men bryr mig inte riktigt om det, den har uppskattats på så många andra ställen så "whoa-komentarer" känns rätt oviktigt Men det e klart alla har rätt till en åsikt och vi var/är berädda på relativt mycket hat ibörjan, men tyvärr är det så med musiken idag.

Så droppa gärna lite fler negativa komentarer om ni nu känner att det är relevant.

//P

2010-09-30 00:05
snubben i kepsen ser ut som peter setman!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2010-09-30 00:09
HAHAHA! "Whoa kritiker" bryter verkiligen inte mönstret, man kan lätt se en liten röd tråd ibland alla forum.. och den ser ut som så att alla går efter den första komentaren, och om det skulle hända att någon lägger en motsvarande komentar så "se där det är en homie! wieee!"

Eller så är det att folk här säger precis vad dom tycker. Världen är hård och inte alltid positiv. Tycker folk att en sak är lame då säger dom det. Och ditt snack om att detta var nyskapande är enligt mig bara bullshit, detta låter som vilken annan autotune-slänga som helst.

Men min mening är inte att hata, jag säger bara vad jag tycker. Men bra att ni inte tar det så hårt och kämpa på med musiken, en dag kanske folk verkligen uppskattar det ni gör. Men ganska tydligt når ni inte dit än.

2010-09-30 00:18
Se va var de jag sa.. Jag säger min åsikt och det tar inte precis lång tid föränn den blir kritiserad..

jasså nyskapanade delen var bullshit.. så du har asså hört skåns-dansk pop influerad hiphop förr? dela i så fall gärna en länk i tråden.. Good luck...

2010-09-30 00:55
skåns-dansk pop influerad hiphop

nej det måste va något nytt...

2010-09-30 07:37
Spelas på radio? hade dom roliga timmen? Spelade eran låt så folk skulle få skratta lite? Det låter mest troligt, eller så har ni väl betalat som fan. För väljer dom själva att spela denna låt så har jag verkligen tappat hoppet om mänskligheten.
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2010-09-30 10:05
jasså nyskapanade delen var bullshit.. så du har asså hört skåns-dansk pop influerad hiphop förr? dela i så fall gärna en länk i tråden.. Good luck...

Spelar ingenroll att du säger skånsk-dansk pop influerad hiphop, skiten LÅTER fortfarande likadant. Musik lyssnar man på och därmed är det inte nyskapande eftersom skiten låter som vilken autotune-slinga som helst. Jag kan väl ge min musik nått skit fräsigt namn, inte fan blir det nyskapande för det?

Jag försökte vara lite positiv på slutet av min kommentar med att jag sa att det var bra att ni fortsätter med det ni gör och tillslut kanske ni får positiv kritik. Men det tog du inte ens åt dig av, utan du tog bara åt dig av det negativa. Så jag tycker inte du ska gnälla över att du inte får bra kritik när du inte ens kan ta åt dig av den du får.

Vill du fortsätta diskutera om detta får du gärna langa ett PM, jag vill inte förstöra DIN tråd nå mer.

2010-09-30 10:27
humm... antar att det låtit som om jag har gnällt om att bara få dåliga komentarer men det var inte så menat hade tänkt nämna det här med "den röda tråden" oavsett hur komentarerna blev.

och nej du får inget PM orkar inte diskutera detta för tycker det e rätt onödigt eftersom vi har olika åsikter "som människor ska ha" , men detta känns endån som en onödig debatt.

visst negativ kritik är någon som man reagerar på och possetiv kritik är roligt att höra, men under dessa åren som gått så har man fått lära sig att om man ska göra musik för alla andra såå kan du arbeta i 1000 år... man måste göra musik för sig själv och för sin egen skull och inte lyssna så mycket på vad andra säger oavsett kritik. Det kommer lixom alltid vara så att en del diggar en del hatar men det handlar nog bara om tajming på denna sidan om vem som e inloggad.

ha det fett //P
Rappare

2010-09-30 11:23
man måste göra musik för sig själv och för sin egen skull och inte lyssna så mycket på vad andra säger oavsett kritik

japp, så kan man tänka om man redan är riktigt bra och vet själv vad man strävar efter när det gäller skillz å stil ..

till låten - låter som en sämre version av allt SKIT som spelas på radion, ingenting jag diggade överhuvudtaget..

det är inte de att ni inte kan men ni brast när det gäller säkerheten, lyricen, flowet och känslan -! fortsätt öva !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-10-02 15:09
Seriöst hör inte ett jävla hård, grötochäckliggröt, gillar skånska, men fukk e detta? Mer danskt än jag ngnsin hört fan, usch, dålig text med haha, menmen, brukar gilla detta, men detta e blä..

-Liquid.

2010-10-02 16:10
jag gilla den som fan ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Rappare

2010-10-02 17:02
Lägg inte upp dina låtar fall du inte tål att höra sanningen.

Tycker videon var det fulaste jag sätt och killen på andra verser var helt jävla katastrofal.

Nej fy låten får 0.001/10

fosho

2010-10-02 17:20
Tyckte inte detta var bra nånstans grabbar. Tråkigt flow, dåligt gjord video, tråkigt beat. Det händer inget. Ni ger inte dynamik i volymen eller utförandet och ingen känslomässig dynamik heller. Väldigt tamt.

Gör om, gör rätt.
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected]
www.wizziedee.com

2010-10-02 19:00
Von Simon: och din "musik" är bättre än detta?

2010-10-02 19:00
precis lika värdelöst som det här

2010-10-02 19:43
Malle & Pofle skit i vad alla säger, jag tyckte låten & videon var fet =)

pz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-10-02 19:51
låten = dålig
Mix = dålig, hörs knappt något.
video = nja inte bra den heller
låtnamn = tror ni menar disco? disko vet jag inget som heter.

Sångare

2010-10-02 21:06
ser inte de bra i denna låten... Kefft flow, dåligt tryck i beatet å mixen sög.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2010-10-02 21:10
De enda som var snyggt med videon var bruden!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.