Du klagar på mitt utseende, och på mitt namn, köttbiten från ovan, alla vet vad han kan/ Du är så söt gubben, ditt flow är förjävligt bra, så levande att du står med tupac där i USA/ Förlåt sötnos om jag inte diggade ditt tape, tänkte säga förlåt, men fick en diss, då var det to late/ Känner verkligen att du har slaktat mig hårt, Köttbit han dissa mig, kan någon ge support!/ Jag klär gärna ut mig till en vacker tjej, bara om du lovar att du har sex med mig/ Nej, nu ska jag sluta att böga mig, annars får jag väll bud om att killen han vill köpa mig/ Min mikrofon, ja den sliter jag med hälsan, men du kör upp den där bak å tror att du älskar/ Lajar runt med dig, som om du vore en lek, slår på plattan, nu ska stekas, varför blir du likblek?/ Du skulle passa på min macka, som ett pålägg, när du föddes blev du säkert kastad i en stenvägg/ Nej, nu är det stop, och slutslekt slutlekt, ska bara kolla så att köttbiten är genomstekt/
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..