I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] HomoerectusLabels - 25 September.

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-09-25 06:41
Klart negern ska ha en cykel

2010-09-25 10:35
Låter so Enter fast pitchad

2010-09-25 10:54
tycker det jag med, men samtidigt inte. men varför skulle enter göra detta? han har ju liksom beefat hur många som helst innan.

kan det inte vara så att den där "hblinjen" som gjorde nån acapellafreestyle till köttbit är samma snubbe som denna/dessa? accounten är ju skapade rätt inpå varann och båda "dissar" två utav whoas sämsta rappare.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Rappare

2010-09-25 16:46
missbruk - Kollade honom, och tror fan du har en poäng. Men det riktigt läskiga är att den här snubben låter riiiiiiktigt lik mig vid vissa uttal. Fan.. Blev ju lite nyfiken nu på vem den här trollaren är. xD
Wurrup?

2010-09-26 01:28
Denna diss var faktiskt riktigt najs! Bättre än den förra. Kan inte säga om du låter som Enter, men du gör detta bra hur som helst bra.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-09-26 07:18
missbruk - vad snackar du om? ,

och vem dissar jag? köttbit är en stor idol för mej utan hans rap skulle jag antagligen sitta och göra en mjukost macka och sjunga "shake shake shake" just nu

2010-09-26 11:01
jag antagligen sitta och göra en mjukost macka och sjunga "shake shake shake" just nu

ha ha :D

2010-09-26 12:19
men lägg av enter, alla vet att det är du!!!
Varför sitter du med 2 account ? :O
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@