[Audio] HomoerectusLabels - Seth Dee Diss
Nu är det så att HomoerectusLabels har gett mig och Leffe Hockeybralla ett uppdrag. Vi ska göra en diss till Seth Dee VARJE dag i en hel månad och sedan göra en hel platta utav den. HÄR ÄR TUNG MUSIK FRÅN DIN BRUDS TROSA!http://www.speedyshare.com/files/24385420/Homoerectuslabels_Benge_Brun_ga_-_24_September.mp3 Jag får brudar med halvdana plastpattar Medans du blir buttfuckad, antastad av din egen plastfarsa Jag rappar soft, spöar Hasselhoff med en kaffekopp Och glider genast in på din lektion med en kalashnikov Seth Dee, du tror att du är bäst vid datorn.. Glider till din farsas sjukhussal och stänger av hans respirator Knullar dig så hårt att om 10 år i framtiden Sitter du med en sån smärta i arslet att du gallskriker
Klart negern ska ha en cykel
Fan är detta för skit.. låter som du pitchat rösten.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Hata bäst du vill, fuckinghater fag! Jag knullar dig och din pissmusiksmak. Det här är den tyngaste hiphoppen du kan hitta din fucking fjant. Sen ifall du inte diggar min röst så kan du skita på dig! Leffe och Benge kommer knulla den här jävla fjanten
Ändrade planer.. Vi kommer bara dissa Seth Dee en vecka. Så det blir 7 heta gratistracks med sköna dissrader om den där lilla tönten!
"gratistracks".. vilka är ni ens? aldrig hört. fjantiga jävla artistnamn som man inte kan ta seriöst. man up!
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
va är det här för wow/counterstrike/Dator nördar som loggar whoa med ett spel nick hahaha HomoerectusLabels har inte kollat låten men det är ute att dissa seth ingen här är nog imponerad..
Robinholta af Pankbanken!!
Förstår ärligt inte hur folk orkar? Har ni verkligen så tråkigt liv så ni lägger ner tid på honom? Måste väl fan finnas bättre saker o göra. Som att sitta o stirra in i en vägg. det måste ju vara mer givande
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
hundra procent säker på att det är några andra rappers än vilka dom sägar att dom e haha.. eftersom att kontot skapades idag och att dom har pitchat rösten :) Konspirationsteori: och eftersom att ni flerstavar och att han som rappar påminner liiiite om enter, så tror jag nog det är enter o majk hahahaha lyssnar man vid "hasselhoff och kaffekopp" så låter det liiite som enter :D (100 % säker på att det är fel men men hahahahah)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Jävla fjantar allihopa, fucking haters. Vi knullar hela svenska rappscenen. Vi är THA SHIT! Vanilla Coke P19 - Fan dillaruh om mannen? Jag och Leffe har kört sen året 98, tror du inte vi kan våran grej? Sen att kontot är skapat idag är för att vi nyss bytt klick. Annars kan du ju alltid glida in på knshec och kolla, där är mitt föregående konto.. Massa fucking jävla bullshit här asså. Att ni snackar om att min röst är nerpitchad, är ni dumma i huvet? Ta dig en kallsup whiskey varje dag i 20 år ska du få se på din egen röst.. Chump.
Ännu en diss som ger Seth Dee mer o mer hype!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha de låter som entertainment ibörjan ;P
ja jag säger ju att det låter som entertainment!? haha o sen om det inte är så vafan gör det!? chilla galet
HAHA ÄLSKAR ATT NI FÖRNEKAR ATT NI FÖRNEKAR ATT NI PITCHAT RÖSTEN =) Enter dawggggggggggggggggggggggggggggg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHHAHA!!! xD Alltså, Käääz det är fan inte jag, men jag måste fan erkänna, vissa av hans "röstlägen" liknar faktiskt min röst lite. Hahahaha, så jävla lol alltså. :D
Wurrup?
HAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ENTERTAIMENT DIN JÄVLA TATTARE......
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
MEN HAHAHA, även att ni tror det är jag haahaah, jävla luffare <3
Wurrup?
HAHAHA okej :D men det låter som dig ibland hahahah :D konspirationsteorier<3
Hahaha, jo. Han måste ju trolla i alla fall. Aldrig att det där är hans riktiga röst, ahahaa! xD Hyffsade rim drog han dock.
Wurrup?
Graffare
2010-09-24 18:17
"Enter", det var det första jag tänkte på, och jag står fast vid det.
-
aa för det är enter..........HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH
Asså det här stinker rutten överhajp. Satsa på kvalité en gång istället för på 7 sunk dissar. Få det ni vill ha sagt en gång är det bästa sättet att inte ge den ni dissar chansen att sola sig i era epic fails.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
jobro? jag håller med dig, det är dom här pissluffarna som fortsätter å dissa.. har lagt ner det för länge sen.. men alla ska fortsätta!!! jävla barn rumpor :)
Låter som om du pitchat rösten.. Och lite roligt att seth dee har blivit dissad på det beatet för.
Enter inte bara hans röstlägen. Det låter som en pitchad du rakt igenom, texterna också, Sen namnet ''benge brunöga'' är typiskt du vad jag vet :D
fet skit.. men rösten är pitchad.. testa lägg in den i adobe å pitcha upp skiten så hör man vem det egentligen är haha ...
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
aa för det är enter..........HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH Om jag vore du så skulle jag skrattat åt mig själv Nikki...