[Audio] Matte Rial(Käääz) - Klättrar upp.mp3
Shue!
Yeah då är man tillbaka med nytt råmatterial (humor..) Längesen jag droppade nått men har inte haft nån inspiration + att man har haft skrivtorka som vanligt + att man har bara suttit och övat och lite grejer och så! Men nu ni, nu jävlar smäller det haha.. Säg vad ni vill men konstruktiv kritik uppskattas! :D
Intro: Jag Reff: Jag Vers1: jag Mix: Jungsub <3 Beat: nått freebeat!
Låten: http://www.speedyshare.com/files/24381353/Matte_Rial_-_Kl_ttrar_P_.mp3
Texten:
reff x2: jag står vid mikrofonen,klättrar på och klättrar uppåt jag tänker göra allt för att denna drömmen ska uppnås har inte rappat på ett tag men har höjt min nivå jag tar mig upp nu och jag hoppas att allt kommer gå
Vers 1:
Längesen jag droppa nått nu, suttit och övat på rappen övning ger ju färdighet, och jag ska nu bli bäst i branchen skiter ju i om du hatar, skiter ju i om du älskar för det är ju bara en bonus på det där som jag älskar för jag kör mitt egna lilla race med min egna bil på min egna väg med min egna fil,min egna fil och saken är den att vägen tar mig emot framgång aa för just nu så börjar ju allting bah gå frammåt för jag har nu blivit en mycket bättre rappare och attityden min den har nog aldrig varit starkare är mera självsäker och folk dom diggar min musik måste tacka entertainment som lärde mig om lyric och nu reppar man ju både KFP och colaslackers så slå er ner innan vinden vänder med dåligt väder ställer mig nu upp och visar hela världen vad jag går för har kämpat på ett tag, men nu börjar jag se målet jag är nu bättre än sist när jag stog vid mikrofonen för dom som hata då ,dom har börjat lyssna på mig skönare känsla går inte att hitta så det är nice har bättre flow nu och min rap den är ju mera tight så ge mig ett år till,bah ge mig lite tid så ska jag visa hur jag expanderar min musik hur gör jag mig känd, här i hela landet så upp med era händer,alla ni med samma tanke
reff x2: jag står vid mikrofonen,klättrar på och klättrar uppåt jag tänker göra allt för att denna drömmen ska uppnås har inte rappat på ett tag men har höjt min nivå jag tar mig upp nu och jag hoppas att allt kommer gå
Give me comments!
Peace!<3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|