[Audio] Infinite struggle - åka iväg ( Mix Nelione) [Youtube]
Tjena gott folk. Släpper en ny låt idag som jag spelade in nu i veckan. Låten är mixad och mastrad av rapparen Nelione. Stort tack för det!. Och han lägger även brygga i låten. Skriv gärna kritik bra som dålig. Och tack för din tid! Peace sätt på dig bältet för nu kör vi, utanför horizonten där du kan kan va fri , vill du me kom till perongen för vi flyger över jordens kant till ett sagoland som alltid är varmt hela platsen glänser som en diamant som regnbågens färg de är färg överallt följ me till en magisk plats, på en flygande matta så åker vi tillsamans, vi åker med varandra ta din väska o packa den för planet lyfter i kväll ta ett säte och luta bak 1 2 3 vi lyfter snart låt oss sväva iväg till en annan värld följ med mej min sköna till annan atmosvär vi glider på himmlen vi sitter på molnen ta min näve baby och låt oss sticka härifrån vi sticker till venus är där en tid bland vattenfall o romantik vi kan sväva iväg med våra vingar gå på molnen precis som änglar jag tänder stjärnorna i rymden, ja skapar ny planet plockar bort venus ringen, o sätter på ditt finger du blir min afrodite, vi har ett giftemål skriver poesi till dig som ja va hesiodos så ta min hand o släpp inte den så ska ja visa dig ditt nya hem ser du platsen över galaxen låt oss sticka dit över natten (Inlägget ändrat av shitmannen 2010-08-31 18:52:42)
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger