[Audio] Hemp - Vad Kalla Du Mig
Yo, ny låt som gjordes idag! Uppskattar kommentarer, jättegärna konstruktiv kritik? :)
http://www.speedyshare.com/files/23950885/Hemp_-_Vad_Kalla_Du_Mig.mp3
Jag sitter, dricker whiskey// Jag är lika tipsy, som J-Kwon's bitches// Du är som en biltemakatalog// Ingenting att titta på, sånt man bara skrattar åt// Du är pantad, precis som en ölburk// Du är fel, jag menar precis som en grön smurf// Jag flippar ur, som om jag vore en skateboard// The king of the faggots, jag kallar dig gaylord// What up, fresh, what up, you know i got to shine// I'm flowin' underground, just like a pipeline// So, take a cookie, and come to the dark side// Fuck money, i'm livin' the hard life// I got my own flow, my own style// When I take my pants off, they call me king size// And I get out of here, with a big smile// Cuz I gotta go, i'm fit for fight//
Jag spetsar dig, som en bål på en bal// Sen glider jag iväg, som en ål som är hal// Och jag flyter, japp, som stångån i stan// Och jag skryter, japp, men sån det är jag// Spela biljard, du sätter ner åttan// Du är en loser, sätt dig ner Foppa// (..) "Vad kalla du mig"// Passa dig, innan jag skallar dig// Jag är en fly man, som kommer från staden// 1993, hälsa mig på magen// Du kan dra, hugger med min nyckel// Har du satt på alla hjulen till din cykel// Du kan kalla mig för Hemp, bre// Kalla mig för Hemp bre, kalla mig för Hemp, bre// Kalla mig för Hemp, bre, kalla mig för Hemp// "Vad kalla du mig"//
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|