[Video] Love the way you lie - Cover * Lyssna * tyck till
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_121345&v=y8MoWcvTqdo&feature=iv Säg gärna vad som vad bra respektive dåligt :)
this is for those who may remember it
Alltså, din röst är skön, men skippa engelskan och kör på svenska ist, ditt uttal är inte det bästa när det går för fort, vilket du säkert också märkte... Droppa en låt på svenska, för din röst är som sagt skön, och tror det skulle kunna bli tungt
okej, håller med ovanstående, men gillar fan detta ändå, refrängen kunde varit bättre dock. Känns lite falskt i vissa lägen med din röst. Första raden i första versen fick du till rösten så jag trodde eminem var där haha. Fortsätt med det du gör, men vill gärna höra något eget och något på svenska och se vad du går för :) Puss på skinkan / MjR
helt okej! men känns inte som du menar orden.. kanske för de inte din låt? Vet inte, men ja tycker inte man gör covers på rap/hiphop vet ej varför men.. gör din grej! easy /Ingwar
hittade ingen känsla i låten ? annars rätt okej.
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
håller med mmk, du hittar absolut ingen känsla what so ever, sen så på verserna så försöker du rap-sjunga vissa rader. klara inte av att lyssna på hela då du förstör låten i mitt tycke. men gör en cover på en svensk låt istället för ditt uttal har mkt kvar att träna på! eller rent av gör en egen låt? ;P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refrängen är sjukt falskt. Kan inte beskriva det med ord! På verserna har du ok flow. Men när man hört orginallåten där eminem och rihanna dödar hela skiten. Så blir det pannkaka..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste dock säga att "Ridin solo" covern var mycket bättre än detta!
första versen var okey, dock har du ingen känsla alls. refrängen var inte bra, lät falsk... du har grymt skön röst, men träna på uttalet och skippa att rap-sjunga så kommer det låta bättre. kommer hålla utkik efter nytt shit från dig. keep spittin!
Detta var inte så värst bra.. Men jag diggar verkligen din röst =)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
riktigt dåligt, det enda som va skön va din röst..
Måste hålla med dom andra. Gillar bara rösten, resten va väll så där! Keep it up man! Och kör svenska istället.
nej usch, falskt som fan, vafan säger folk om rösten? Uttalet är som andra säger åt pipan, träna på engelskan och sjungdelen så kanske
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Detta va inte okej, ingen känsla allt, tänkte du på din mormor och kakor när du spela in? Nej men din röst va väl shoft men absolut inte till denna låt, och engelska e väl inte din grej helt?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
rösten när du rappar är bra, men som sagt inte reffen, är övertygad om att du kan göra bra låtar men gör egna som tidigare nämnt, eller gör en svensk :)
Tack så mycket för alla kommentarer, både bra och dåligt behövs för att gå vidare ;), om någon skulle behöva min hjälp med nån låt så hjälper jag gärna till, hare fint alla :)
Bättre än originalet!! ...fast naae Att ge sig på Rihannas refräng är lite som att man vill köra bil, men de slutar med att man cyklar. Eller går i det här fallet. Tror du har missuppfattat känslan på låten.. du låter söt, oengagerad & nästan lite glad när du borde låta uppgiven, besviken och lite förbannad ?! Våldta inte den enda bra låten som Eminem har släppt på mycket länge! Just dont!
Detta är min forumsignatur
Våldta inte den enda bra låten som Eminem har släppt på mycket länge! Just dont! Bara tvungen att fråga en sak, eminems enda bra låt på länge? han kör ju knappt hiphop längre.. Hans gamla låtar för några årsen va bra.. Allt han gör nu är inte alls lik den förra, om du gämnför recovery med curtain call så har de bara blivit sämre och sämre.. tråkigt nu när han börjat göra låtar med rihanna & lil wayne och idioter.
Petter nu överdrev väll du lite? ;) Den enda bra låten? Jag tycker typ hela recovery är ruskigt bra överlag.. Sen har man ju favoriter men ingen är keff vafan
Spelar väl ingen roll om han gör hiphop eller inte längre? Jag kan väl tycka att denna låten är bra och hans andra grejer är mindre intressanta? om det inte är tillåtet så ber jag om ursäkt för mitt regelbrott. (snackar givetvis om Eminem här och inte trådskaparen.. bäst att förtydliga då whoa ibland kan misstas för samhall.se)
Fan va hemskt att Eminem har utvecklats sen 2000, hade varit mycket bättre om han lät exakt likadant och gjorde samma musik nu som för 10 år sedan. Sen att han spelar in låtar med Lil Wayne som är den överlägset största hiphopartisten i dagsläget, ja hur kan han göra något så dumt?
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Hahaha grizzly.. Sköön!=D Fan att man inte kan gilla kommentarer här.
Helt okej men inget som läggs i mp3n direkt
http://Gmxmusic.se
p-lex Alltså, du behöver inte vara spydig. Och jag har inte sagt vad du ska gilla eller inte, sa bara att hans fucking nya mainstream musik är skit och att han gjorde bättre ifrån sig förr då han typ va äkta..
Låten är väll helt okej, låter lite fejk med inlevelse och sånt.. Men rösten är fin, dock inte på sån här låt, men skulle gärna ta det beatet av dig (A) om jag får :D Sen ska jag bara säga att man älskar ju o läsa kommentarerna på denna XD hahaha, sen p-lex, jag tycker faktiskt också nästan all musik på recovery är grym, men kolla på relaps så suger han sten hårt i flesta låtarna.. Fast det är ju olika beroende på smak, så att skriva ut det över hela whoa är överdrivet.. Fast älskar ändå din attityd XD hellst det där med samhall hahahah fick mig o skratta :D -Liquid.
Poesi: Jag är inte spydig? Jag skrev bara vad jag tyckte om Eminem these days. JAG finner honom ointressant, men det är bara min åsikt, mainstream, "äkta" eller inte, ja skiter ii, bra musik (enligt mig) = jag lyssnar, annars inte. Liquid: Skriva ut på whoa att jag tycker Eminem har gått ner sig? Varför e de överdrivet? haha samhall ja, gotta love it :D ! kramar (nohomo)
inge svårt att göra en cover eller! inge propps tyvär!
Yours truly, Slobe
Det är inte överdrivet och skriva sin åsikt, absolut inte! Men menade mer att du skriver "våldta inte den enda bra låten eminem gjort på länge" låter så absurt och ohyffsat :S fast nu när jag läser det en andra gång så kommer jag fan inte på ngt bättre sätt och få sig hörd och förstådd :S menmen, olika för alla vad man gillar med eminem.(punkt)slut! -Liquid. :D
Helvete vad du sjunger falskt, vill inte vara elak, din röst är skön men din sång är inget bra, tyvärr är ditt uttal inte heller bra. Im sorry, men fortsätt!
Haha A-M-C goes for the truth =] haha :D Väntar fortfarande på om man skulle kunna få beatet? :) -Liquid.
tycker de låter bra, kör vidare på eng.. men gör nått åt mixningen :)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
LÄÄÄÄÄÄÄÄGGG AAAAAAAAAAAAAVVVVV!!!!!! sluta förstöra bra låtar med era äckliga covers
Tycker reffen låter åt helvete, men ändå inte! haha missförstå mig rätt! Verserna funkar väl, men kör på svenska istället!
Står att det är ett privat videoklipp... Alltså, det funkar inte.
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx